2. sij 2012.

godina je počela sunčano :)


4 komentara:

  1. Mi ćemo sunčanom stranom ulice ;)
    10 stepeni C je...

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Majo, mene ovaj tvoj komentar podsjeti na jednu, lijepu pjesmu, a veze me i za jedno jos ljepse doba i vrijeme kada je bilo puno ulica sa suncanim stranama :)))

    "Mi nismo sami" FILM

    Koliko puta si ljubila stranca
    I bila kao ptica kraj covjeka
    Koji ne leti do tvojih visina
    I nezna tajnu skrivenu u tebi

    Ti si u tijelu punom zelja
    Sa usnama zeljnim iznenadjenja
    Al' nikog nema tko je tvoj
    I ova se zemlja ne zove dom

    U tvome oku, dragi kamen,
    Ili to suzu, cuvas za mene
    Al' ja sam samo snovidjenje
    Koje ti kaze - Raduj se!

    I ne znam kad i ne znam gdje
    Ici cemo istom stranom ulice
    Vjeruj mi duso srest cemo se
    U svijetu tajni mi nismo sami

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, ona lijepa vremena, 80.-tih godina, Jura Stublić i grupa "Film".
    Lijepa pjesma :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jedna od najljepših slika sunčane strane jedne dobojske ulice u 2012. godini.

    OdgovoriIzbriši