20. pro 2011.

Zimsko jutro


Broj komentara: 5:

  1. Eto nama i snijega :).

    I ovdje je jutros pao, dovoljno ga da djecu razveseli, a starije ujadi. Moja je N strcala jutros sa sprata u dnevnu sobu i znatizeljno se podvirivala pod jelku (po njoj najbolje bi bilo da je vec okitimo u julu), da Djeda Mraz kojim slucajem nije ostavio poklone. Sve se slaze, jelka, snijeg i pokloni, zar ne? Ali je zato nasa voznja jutros do vrtica i posla trajala skoro 3 debela sata. Uvijek se iznova pitam zasto ljudi mjenjaju stil voznje kad padne par kapi kise ili pahulja snijega?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo k'o na pocetku schindler-ove liste.sve je crno bijelo, samo nesto na kraju staze, u izlogu, je crveno (neki plakat ili sta?). neka malo snijega, ja volim kad zapahulja :)
    pozdrav,
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj kako ja dobro razumijem N :) Sva djeca se raduju paketićima ispod jelke, a taj Deda Mraz je dovoljno tajanstven, ulazi kroz dimnjak i ostavlje poklone. A gdje budu jeleni, sanke i pokloni za drugu djecu? To sam se nekad davno i sama pitala.
    Anja i Nino su, dok su vjerovali u Deda Mraza, svake godine pisali pisma, ili su crtali želje, koje Deda Mraz očekuje :)
    Neki dan sam pronašla pismo, Anja ga je pisala, a Nino je još bio nepismen hahaha, pa joj je diktirao. Kaže: Dragi Deda Mraze, volio bih da mi doneseš to, to i to, a ako možeš ostavi svoj broj telefona, da te možemo nazvati ako se još nečega sjetimo hahaha

    OdgovoriIzbriši
  4. Sanja, zapahuljalo je malo hahaha
    Hej, šta je to... opet zaboravila zaporku? hahaha

    To što se vidi na kraju u boji, to su pite :)
    A ove zimske slike su stvarno kao one nekad davno, crno bijele.

    OdgovoriIzbriši