21. pro 2011.

Pite


3 komentara:

  1. Evo, Sanja, pite, kakve želiš :)
    Minus 5 je bilo kad sam slikala.

    Ja ne mogu da uvećam sliku, možda je do mog kompjutera. Možete li vi uvećati, kad kliknete na sliku da vidite pročitati npr. koje sve pite imaju ovdje?
    Piše na izlogu prodavnice.

    Znam da sam prije jednim klikom uvećavala svaku sliku na blogu, a sad nešto neće...

    OdgovoriIzbriši
  2. E, ovo je za mene bas super radnja :)

    Posto nisam savladala razvlacenje kora, tamo bih ja bila najbolja musterija. Sigurno bih se odlucila za krompirusu ili zeljanicu, ali sa blitvom. Ta je puno bolja nego ona od spinata.

    Majo, ide sa uvecavanjem, samo sto nazalost ta akcija vise skroz ne pomaze da se izlog detaljno prostudira. Opticar je kljucna osoba u ovoj akciji :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Znači, greška nije do kompjutera. Do optičara je ;)

    OdgovoriIzbriši