17. pro 2011.

Oni baš uživaju :)


4 komentara:

  1. Vidjela sam pahulje danas :) Padao je snijeg, možda 5 minuta, malo, ali je bilo lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako bude napadao, onda ce uslijediti fotka na kojoj ovi malecki jadnici klizu na ledu bez tirkiznih haljinica sa sljokicama i tilom ovjekovjecenim u deskripcijama Milke Babovic.

    Meni jeste zima, ne volim je, S i ja imamo neke licne razloge sto je tako, ali postoji izuzece kada je u pitanju Xmas tradition.

    Juce sam bila u Koelnu, hladnoca (produvalo me do kostane srzi) me natjerala ( a ja se kao odupirem, hahahaha) na Xmas market. Prvo Raclette koji u simple izvedbi znaci komad crnog "seljackog" 'leba sa sitno isjeckanim kiselim krastavcima i sunkom i finishom od rastopljenog sira, s pivdzanom "pravo rjesenje za osvjezenje", pozajmljeno iz pjesme Jure Stublica, hahahaha

    Naravno, umrla bih da prodjem "'nako" kraj standa sa waffles i knedlama u sosu od vanile. Tako je izbor pao na waffle sa visnjama i Sahne, savladala ga s plasticnim escajgom onako s nogu dok je padala kisa i duvalo sa svih mogucih strana. Nakon te stresne situacije sam svoje utociste pronasla u Starbucksu na Neumarktu - toplo, udobno, Xmas specials. Ove godine my fave Toffee nut latte, bez slaga, naravno.

    O ovo doba godine kada je u pitanju Koeln definitivno je must zaviriti u ekskluzivnu radnju u kojoj se prodaju najljepse kuglice za jelku, nema ispod 10 EUR po komadu.

    Postoji jos jedna radnja u Grazu, taj izlog nikada necu zaboraviti, na trakama su bile objesene rucno uradjene kuglice - svaka masterpiece, sa cjenom preko 25 EUR do nekih 80 EUR!!! Ne mogu da prezalim da tada nisam imala kameru pri ruci, sada bismo imali zivi dokaz.

    U Koelnu postoji jos jedna radnja u koju bi bilo bolje mene ne pustati da ulazim. Elem, konstatovala sam da nema vise nijedne gljivice za jelku, nije ni cudo, samo sam ja u svojim shopping pohodima pazarila vise kom. Meni su te gljivice kao Faberzeova jaja, hahahahahaha.

    Sljedeca stavka su Xmas cards koje uvijek pisem, jer se tako sjetim onih koji mi nesto znace svaki dan u godini. Hand-made ili Unicef, nema veze, vazno je da stignu do onih kojima su namjenjene.

    Xmas klopa. Tu nema spasa, bar kada je Njemacka u pitanju. Na dijetu cu misliti nakon Nove godine, hahahahaha. Danas sam se uvjerila da je sekcija sa slatkisima u obliznjem supermarketu potpuno opustosena, ajme. Meni se ovde dopadaju Domino Steine, mada mi iz UK nedostaju mince pies, za kutiju sa 6 komada bih dala svoj omiljeni parfem, hahahahaha.

    Utjeha juce stigla kod Crabtree&Evelyn, komadicu UK usred Koelna. Butter biscuits with rose water, samo jos fali "Elzabeta" i cajanka, mada ne bi bilo lose, kad razmislim, da se tu nadju jos i Devon scones with clotted cream and strawberry jam. Yeah.

    Neka se i drugi malo sjete Xmas klope. Znam samo da intenzivno ovih dana mislim na nas novogodisnji klasik - rusku salatu.

    A tek pokloni. Od svih True religion jeans, vintage kaiseva, cardies, wedges cipela od kojih se pada u nesvjest, znam da bih na svoju listu na vrh ipak stavila Amy Winehouse.

    I miss that girl.

    Sjecam se da je neko opisao Sinatrino pjevanje da covjek moze da vidi zaista plavo kada Sinatra otpjeva blue... Amyn glas je bio cista emocija. Svaki put kada je cujem podsjeti me na ovo neko decembarsko vrijeme 2007. kada je bilo divno biti zaljubljen.

    Majo, stizu uskoro i fotke u vezi s temom. Nazalost, uprkos obecanju koje sam dala S, zbog dezurstva sam zaboravila kameru i propustila fotografisati Xmas ambience u Koelnu. What a pity.

    Putovanja nije bilo u medjuvremenu, ali slijedi seoba, hahahaha. Richtung Ddorf.

    Putovanja su planirana za AD 2012. Moram prvo malo da se skrasim, organizujem zivot u novom stanistu. A ni vrijeme nije neko za putovanja, bolje se ususkati pod dekom kod kuce, odvrnuti centralno do max, uz svijece, dobru mjuzu i casu vinca.

    Kad smo vec kod grijanja - plavusa drzi grijanje usred sobe, jer je centralno, hahahahaha!!!Pri tome se nisam nasla u ovom vicu, bez obzira na moju divnu naturalblond nijansu broj 7.

    Pusa.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej, D, ti ga se raspisa kao Suvar u svojoj "Sociologiji sela" na par iljada stranica.

    Udahni malo, pa idemo dalje :)))

    :) Svjetlana

    P.S. Bas mi drago da ste opet tu

    OdgovoriIzbriši
  4. I meni je drago da smo tu, sad ću staviti tortu, da dođu i ostali :)

    Dragana, meni se odmah jede nešto slatko, čim zamislim one slastice o kojima pišeš... :)
    Jao, što ne mogu da odolim... :)

    Viceva o plavušama nikad dosta :)))

    OdgovoriIzbriši