27. pro 2011.

Na minus tri



3 komentara:

  1. Sunce se ne da :)
    Grije li, grije ;)

    A na vrhovima drveća je...? Inje ili mraz?
    Ja ne znam razliku, il` je jedno, ili drugo, il` oboje :)
    Zna neko?

    OdgovoriIzbriši
  2. Cuj, Majo, ova tvoja dilema mene podsjeti na onu nasu staru, bosansku segu (TLN forever!):

    " Sa se bijeli u gori zelenoj...
    Cuj, sta se bijeli,
    sta ima da se bijeli...
    labudovi nisu garant...:)))"

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. hahaha, sjećam ih se... :)

    Znaš šta, ja sam malo guglala, da vidim šta se bijeli na drveću...
    I znaš šta kaže Google?
    Kaže da je to slična pojava, inje i mraz, kaže to je isto.

    A ja ne vjerujem. Vjeruješ ti?
    Kako će biti isto?

    Ovo je inje.
    Pa mraz je ono što po staklu šara, jel` tako?
    Mraz po staklu šara,
    stiže Nova godina
    a odlazi stara.

    Jelde da sam u pravu?
    hahaha

    OdgovoriIzbriši