2. stu 2011.

Verica i Boba :)

Broj komentara: 6:

  1. Verica i Boba piju kafu u Londonu i pozdravljaju nas :)

    Mnogo ste nas obradovale :)))
    Veeeliki pozdrav za naše drage prijateljice :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi je drago da vas vidim :)))
    Kakva je kafa u Londonu? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Majo, iznenadili su me. Mogu ti reci da u Londonu znaju napraviti dobru kafu (bar tamo gdje sam je ja pila). Jeste da su americki standardi u kolicini, pa ja nisam bas mislila da ce sta od toga da bude, ali iskreno, bolji su od Francuza. Ne pijem vise kapucino u Parizu, to je sigurno, haha..

    Ova kafica je pala u Greenwich-u, ne tako daleko od nultog merdijana. Kad su nam donijeli "manji" kapucino, pitala sam se koliki je tek veliki. Ali uz lijepo druzenje i pricu, popismo "kaficu" bez problema.

    OdgovoriIzbriši
  4. Bobo, neka ste vi nju popile iz te ćase :) i vjerujem da je bila dovoljno velika za vase bezgranicne price.

    Vazno je samo da je vama bilo lijepo.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. Naravno Svjetlana..

    Nego, moram da dodam, zbog pretrpljenih kritika (haha)- da nas je bilo jos na kafi. Buni mi se suprug, sto sam ga potpuno izostavila, a on nas je slikao, a i kafu popio sa nama.

    Pa da popravim gresku, hehe..

    Jedino nam Mena nije bio tu, on je tada pio kafu u Doboju.

    POZ>>B.

    OdgovoriIzbriši
  6. A mi ćemo da se Zoki zahvalimo za ovu lijepu fotografiju :)
    I da pozdravimo i njega i Menu.

    OdgovoriIzbriši