9. stu 2011.

Jesenje radosti :)))

Dragana je mislila na nas :)))

A na koga sam ja pomislila danas kad sam vidjela ovu djecu? Jao, kakvo carstvo :))) Sjećaš li se, Elmo, igara u travi, imao si bijeli šeširić na glavi... hahahaha



Broj komentara: 5:

  1. Samo mi nemojte reci da kada ste ugledali ove jagode da ste odmah pomislili na Losu i "jagode je brala djevojcica mala".

    Jagode dolaze iz Godiva radnje, Regent Street, London, sigurno bih umrla da ih nisam upecala u kadru. Za utjehu mi ostaju Mozart kugle koje stigose sa S& N proputovanja kroz Oesterreich.

    Sjecam se jedne live TV emisije iz Graza u kojoj je special guest bila Kylie i u crnoj haljinici od tila (poput one Marylinkine sa snimanja filma kada ona stoji iznad otvora za ventilaciju) otpjevala "Two hearts" na ogromnom klaviru, bilo je ludo i nezaboravno. Na glavnom gradskom trgu su pravili najvece moguce carske mrvice, tiganj je izgledao kao bazen, da ne pretjeram, ne bas kao olimpijski, a ja sam bila komirana od putovanja i nisam bila u stanju da prosetam 1000 m do tiganja.

    Carske mrvice je smislio neko da razonodi cara tj. Kaisera koji nije znao sta da radi sa sobom od dosade.

    U Schoenbrunnu se sluze sa musom od jabuka i kompotom od sljiva, a na jednom festu sam se bacila na varijaciju sa kajsijama. Mislim, u bilo kojoj varijanti, mrvice su bas carske!

    Hahaha, Majo, da li si ga tada zvala Lili zbog bjelog sesirica? ;))))Tada su bili IN Srebrena krila i sve djevojcice i djevojke su sjekle vene na Vladu Kalembera, mada moram priznati da ja nisam. On mi je bio nekako suvise feminiziran. Ipak je Mickey Rourke Mickey!I wish I was Minnie (Maus), hahahahahaha.

    Pusa.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  2. Moj drug iz razreda nije imao šeširić, ali smo se zajedno vraćali iz škole. To je bio onaj bezbrižni period dok nas je još učiteljica učila. A mi sretni, k`o u toj pjesmi, zatrčimo se, pa skočimo u skupljeno lišće. A, što je to bilo dobro, kako Boba kaže: Uživancija :)
    Prošle godine smo ovdje na blogu pričali o tome :)
    Elmo, ako ovo pročitaš, da znaš, lišća ima k`o nikad. Ja bih skočila, al` me sramota hahaha
    Treba pustiti djecu da uživaju dok mogu :)

    A lijep je Vlado Kalember, Dragana, nemoj zezati da ti se nije sviđao ;) Mada je meni najljepši bio Adi, ako se dobro sjećam, tako se zove. Mislim da je on bio bubnjar S. krila.

    Carske mrvice :) znaaaam, probala sam ih, one su kao palačinke, sa grožđicama, palačinka se sa dvije kašike na djeliće usitni i onda se poslužuje sa.... meni su dopale sa sladoledom mmmmmmm, bile su takve :))))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Majo, da sam na tvom mjestu, ja bih skocila u to lisce :), pa kud puklo da puklo :))).

    Ne treba da se obazires na druge, uradi bas tako kako ti se hoce. Sigurna sam da bi svijet bio puno jednostavniji i ljepsi kada bismo puno toga radili po sopstvenim zeljama i mislima.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Bi, bilo bi ljepše, ali uvijek nas opominje misao: društveno je neprihvatljivo! :)
    K`o da iz lišća "iskoči", kad je život najljepši :)
    Da ja ipak skočim? hahaha
    Šalim se, ne skačem, jutro tmurno, 8:00, kiša pada.
    Vrijeme je za kafu :)

    OdgovoriIzbriši