12. stu 2011.

Japanske jabuke (kaki) u Striježevici :)




Broj komentara: 8:

  1. Nisu još zrele, ne berite! ;)
    Zajedno ćemo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Majo,

    podsjetila si me ovom fotkom na emisiju na telki "Znanje imanje". Mislim, pricali nam onu tu pricu svake nedelje, a sada i seljaci zive u gradovima vise nego na selu. Niko, more, nece da bidne cowboy ili cowgirl, a ja znam tako jednu dobru stvar koja je o tome spjevana od Boys don't cry i zove se "I wanna be a cowboy".

    Ili jos onu bolju od Paule Cole "Where have all the cowboys gone".

    A fino meni kaze tatin frend koji zivi u Kanadi da u jednom modern western movie dodje lik u grad u kojem je bilo tako puno bad guys. Tako kaze on tim cowboys "drop your guns down" i kada je jedan od bad guys spustio (ne znam da li slucajno ili namjerno, to dodje kao ona shakespearanska dilema "to be or not to be"), ali kada frajer rece jos please, e ondak su svi polozili guns ili puce, kako vam volja.

    Lele, kako je samo Tile obozavao western movies. A sto cemo sad nego priznati da je on bio u pravu, jer su kroz te filmove prosetali zbilja najcool frajeri sto je jedno, a drugo i jos vaznije, da u njima pravda uvijek pobjedjuje.

    So - drop the guns... please!

    Dragana

    al' ne nestadoh u zalasku sunca u nepoznatom pravcu, jos sam tu... Don't worry.

    OdgovoriIzbriši
  3. Stavila sam link, da bi priča o kaki voću bila jasnija :)

    1947. godine, moj tata je došao u Doboj. Do tada je živio na moru, u Risnu i Perastu, u bokokotorskom zalivu.
    U Doboj su, osim stvari donijeli i južno voće. Učiteljica ga je znala zamoliti, da donese u školu, kako bi đacima pokazala voće, kojeg u to vrijeme u Bosni nije bilo.
    Mnogo godina poslije radovao se kad je na dobojskoj pijaci vidio japanske jabuke (kaki), toga se sjećam :).
    Pretprošle godine smo tati iz Kotora donijeli sadnice kaki voća. On ih je posadio na Preslici. I danas rađaju :)
    Prošle godine su se pojavili prvi plodovi, bili su sitni i nježni. A mene je tata zvao: "Dođi da ti pokažem, dođi da ti pokažem :)" Njegovao je te voćke, štitio ih od zime, od štetočina... i ponosno mi pokazao te sitne plodove, koji su još trebali da rastu, da sazriju. I ja dođem, dotaknem jedan od dva ploda i otpadnu oba! Užasan osjećaj, znam koliko mu znače, a ja otkinula... a nisam otkinula, samo sam dotakla.
    Da sam imala selotep, zalijepila bih :)
    Gledam u tatu, gleda on u mene... pita me: "Šta ti je?" Ja ćutim... Kaže on: "Nisi valjda?"... :)
    Tako to bi te godine, mislim da je to bilo prošle godine. Tješio je on mene, kaže, otpali bi sami na prvom vjetru... bilo mi je žao, znala sam koliko mu znače...
    Ove godine, plodovi su veliki, ima ih mnogo :)
    Ja ne diram više hahahaha

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao Majo, rasplaka ti mene. :) :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja kao cowgirl iz Draganine priče, a i sad mi je žao kad se sjetim...
    Mada je sad to drvce puno plodova, evo vidite i sami na fotografiji. Brojala sam ih i zabrojala se, toliko ih ima ove godine :)
    Zato, Bobo, nemoj plakati, prošlo je :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Izvinjavam se Dragani, jer sam link stavila naknadno. Zato se Draganin komentar odnosi samo na sliku.
    Dragana ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Taman da napisem ,da ti mene rasplaka,kad vidim i Bozana isto pise??!Sta sad ,kad je stvarno tako.jesu li sazrele konacno ,ilitek u avgustu??
    <3
    Puno pozdrava od Emire!

    OdgovoriIzbriši
  8. Mislim da će biti u avgustu :))))
    Emira, mnogo ste me obradovali, veliko, veliko srce ♥

    OdgovoriIzbriši