4. stu 2011.

Cvijetni pozdrav iz Londona od Bobe :)



Ovo ce da bude jedan cvijetni pozdrav iz Londona:

Fotke su iz: Regent Park-a,  iz Greenwich-a, zatim Piccadilly i Starbucks Coffee za Draganu. Cikica na toj slicici je cekao, mislim kcerku i svo vrijeme pjevusio, tako da mi je privukao paznju. Kafu nisam pila tu, ali sam otisla u jedan od Starbucks-a u blizini Tower Bridge-a, tacnije St.Katharine's Pier (peta fotografija), bas zbog Gage. Obicno ne zalazim u Starbucks, zbog onih velikih solja, nije mi to bas prava "mjera" za kafu, ali mogu reci da sam provela finih pola sata tamo, uz fantastican pogled - vani je padala neka tiha kisica, a unutra je bila prava cafe atmosfera, a i nije red da bude bez kise u Londonu, jel'da?!

B.

P.S. Inspiraciju i temu sam odjednom dobila, haha..Nadam se da je ovo u redu..pozdravcic :)









Broj komentara: 11:

  1. Naravno da je u redu hahaha
    I ne samo da je u redu, već je i interesantno :)
    I lijepo :)

    Bobo, hvala od ♥

    P.S. napravićemo pauzu na blogu. Ovih dana neće biti novih postova, komentari nemaju pauzu, samo postovi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Majo, samo da dodam: U tekstu peta fotografija, je ustvari, ovdje, druga po redu.

    POZ.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bobo :)
    kako mi se peta "provukla"...?
    Ja sam primjetila da su se slike izmješale pri učitavanju, zato sam u tekstu pokušala izbjeći ono: prva slika pokazuje..., druga sliika... iako mi je žao da bilo šta prepravljam, jer si ti tako lijepo sve opisala, i vidi, molim te, sve sam izbrisala, a ostala peta hehehe, provukla se :) nema veze :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidi se ko je prava drugarica - Boba cak i u Londonu misli na mene. :)))))) Bobo, ti znas that I love London and Strabucks too. No doubt. Costa coffee je takodjer dobar, moja manchesterska jutra vikendom su pocinjala sa lemon yogurt iced muffins i cappuccinom u Coffee republic, ne znam da li jos egzistira u realitetu kao u mojoj memoriji.

    Bobo & Majo, imam i ja jedan prilog iz Londresa iz septembra. Vise ne mogu da se sjetim sta je Maja okacila, a sta nije. Stalno sam u pokretu, vise ne mogu da pratim svoju sopstvenu agendu.

    Danas slavimo rodjendan u porodici, vec kao macak Garfield sanjam lazanje koje ce danas da padnu, hahaha. Uskoro zenski dio ekipe ide po tortu, a poseban feeling je kada 42-godisnjak dobije jednu s likom Mickey Mouse po izboru svoje kcerke.

    Love,

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. Thomas ima rođendan :)

    Alles Gute lieber Thomas :)))))))))))))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja najviše volim tortu s Miki Mausom ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Liebe Maja,

    vielen Dank und alles Liebe und Gute für Dich und Deine MIVIONI Freunde.

    Thomas :)und Mickey Mouse

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Majo & friends,

    jos mi se vrti u glavi od mjehurica od pjenusca, sto pjenusa sam od sebe sto u mom bloodstream, hahahaha

    Prvo smo navalili na lazanje koje su bile mmmmmmmmmmmm, a onda je dosao i Mickey, nazalost po mene ne Rourke, nego Mouse. To je bila zapravo Herrentorte, oprobana ne znam koliko puta i uvijek jednako dobra.

    A mi samo o klopi kao baba o ustipcima. Jesmo prave ono sto pocinje sa p, a zavrsava na -ije u mnozini. Nije taboo word, nego nasa prava bosanska regarding gurmanluk.

    Kada smo sve pocistili sa trpeze dobih od S pravu stvar - knjigu Yoga für Frauen, hahahaha, da mi se nadje kada pretovarimo stomak.

    Pusa.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  9. Dragi moji, ja sam se jos sjetila naseg Mureta vidi post od 5.11.2010.)i zato:

    Dragi Mure,

    ziv nam i zdrav bio

    Tvoji Mivioni


    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  10. Vidi stvarno, pa i Muretu je danas rođendan :)
    Sve najljepše, Mure :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Happy Birthday, Mure!

    Dragana aka Gagsibaby

    OdgovoriIzbriši