3. stu 2011.

Bgd.

Broj komentara: 7:

  1. Dok Verica i Boba piju kafu u Londonu, Svjetlana i ja uživamo u beogradskim šampitama :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da mene neko nešto pita, ja bih šampite uvrstila u znamenitosti grada Beograda :)
    Zaslužuju to :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Imas pravo, Majo :)

    Ja kad dodjem kuci "udarim" po svemu sto je ovdje prvoklasno: sampite od Pelivana, zito sa slagom iz Sremske, rahatlokum od bombondzije iu Gavrila Principa. Moje se sve putanje po Bgd-u orjenstisu na ove vazne strateske tacke :)))

    A popismo i kahfu, tek toliko da sve pase :)

    Radujem se vec danas buducoj kahfi i sampitama u Bgd-u :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. E bas ste slatke.

    Puno pozdrava.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo su pravi trenuci radosti, Bobo, kao i ti i ja kad smo se vidjele, pa ti i Verica kad ste se srele... koliko god da smo zajedno, malo je, najljepše bi bilo da smo bliže, da možemo češće da kahFenišemo hehehe
    A to da smo slatke, to nam je od šampita hehehe

    Ja vas sve pozdravljam i vidimo se uskoro na blogu, a sad mala pauza :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ustvari, nećemo još na pauzu :)

    OdgovoriIzbriši