5. lis 2011.

Tulipomania


Dok su se S. i M. sepurile po jugu, ja sam odradjivala sektor sjever. I tako se ja vozim vozom i vozim i dalje vozim, a tulipana "nidje" dok me nije S. podsjetila da sam promasila sezonu "cvetanja". Oko mene samo ravno, krave, krave i krave. Ali one bas slatke bijele sa crnim saricama sto daju puno buduce gaude.
 
Tulipani, ah, ti tulipani. Ime duguju visokom predstavniku austro-ugarskog dvora u Turskoj koji je u svom pismu kuci nadrobio svasta, pa su greskom turbani postali tulipani, a sad je pitanje ko je bio pod gasom - on koji je pisao ili oni koji su citali...
 
U Amsterdamu sam shvatila da sam ludo zaljubljena u Atillu, ali ne Bica bozijeg, nego tulipan koji oduzima dah... Tulipani su imali zanimljivu istoriju, lukovice su dostizale astronomsku vrijednost, ali je bilo dana kada su ih jeli da bi se prezivjelo.
 
Fotke su pozajmljene iz Muzeja, upravo zbog sezone "cvetanja".

Dragana





Broj komentara: 5:

  1. Jao... Dragana, ova prva slika... je... ♥, sve su divne, ali tulipani na prvoj slici su toliko lijepi i nježni... divni su.
    Ako je to Atilla, onda smo zaljubljene u istog` :)

    OdgovoriIzbriši
  2. D, e jesu bas lijepi ti turbani! :)))

    A Atilla more konforno.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas je; jaooo lijepih tulipana. Prva slika je posebna.

    E Dragana, Dragana.....Ne znas da je sada u Australiji sezona tulipana. Trebala si malo i na ovu stranu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, Bobo, ne nevodi D na tanak led. Njoj tako malo treba da spakuje kofere. Pazi da ti se ne desi da ti ujutro D pokuca na vratima i to jos prije jutarnje kafe.
    Da ne ispadne D dosla da vidi tulipane u Australiji :)Sve vec vidjeno i dozivljeno :).

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma Svjetlana, ja bih se obradovala. Ionako smo svima predaleko, treba docekati da neko dodje, haha..

    OdgovoriIzbriši