3. lis 2011.

Amsterdamske priče II: Van Loon Museum








Subota je bila maximum muzejske aktivnosti, pocevsi od Van Loon Museum, kuce jedne "nobility" familije koja se jako potkozila tokom kolonijalne proslosti, obzirom da je stanar te kuce bio od vodecih faca Dutch East India Company. Nakon toga sam se bacila u svijet tj. Muzej tasni i novcanika. Tu se nalazi Chanel 2-55 tasna (izbacena u modnu orbitu februara 1955.), Kelly bag, Birkin bag, pa Versace zelena sa listicima koju je Madonna nosila na premijeri filma "Evita", kao i moja ljubimica od Mullbery, ali to neka ostane tajna. Posebno me fascinirala soba sa koferima koja me vraca u doba putovanja Orient Expressom, kada su koferi bili mnogo ljepsi od danasnjih. Zato mojh tata cuva za mene njegovo koferce iz studentskih dana koje je very vintage i ne bih ga dala za bilo koje od LV. Kada vidim ko sve nosi LV (nepismene narodnjacke "dive") i ne zelim da budem dio price. Ja o koferima k'o baba o ustipcima, ali sta mogu kad volEm da putujem.


Dragana

Broj komentara: 10:

  1. Opet Google hahaha
    Kako kod vas izgleda tekst ispod fotografija.
    Ja ga skoro ni ne vidim... Bijela podloga i na njoj žuta slova...
    Ako je i kod vas tako, onda bih ja tekst prebacila u komentar, a u postu nek` ostanu fotografije.

    Joj, Dragana, kako je ovdje lijepo :)
    Al` komarca nema šanse da uganjaju na ovakvim tapetama hahaha

    OdgovoriIzbriši
  2. Majo, slova su zuta, a pozadina markirano crveno. Moze da se cita, malo moras da se naviknes, ali ide.

    Ovo sa komarcima je supar, gdje si se njih sjetila? Ako su ih kojim slucajem i trefili, nisu morali da brisu fleke.

    D, meni se najvise dopala kuhinja. I danas bi dobro prosla, pogotovo mjesavina stilova. A tek parkovi, prava ljepota! :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah, lijepih prica. I putovanja.

    Bas ste svuda stigli, a ja sam bila odsutna samo par dana.

    Izgleda u pravo vrijeme, sto se tice google, haha..

    Nego, taman sam procitala vic na tu temu:

    Wikipedia: I know everything! :)
    Google: I have everything! :)
    Internet: Without me you can't do anything! :)
    Electricity: HAHAHAHA..Really!? D

    POZ>>B.

    OdgovoriIzbriši
  4. hahahahahahaha dooobar, Bobo :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj Svjetlana :), nije baldahin iznad kreveta bezveze tu, to je da ne uđu komarci ;)

    Meni se najviše dopada prostorija sa harfom. Mada mi je mnogo toplija soba s krevetom, vitrinom s knjigama, kozmetičkim stočićem...

    OdgovoriIzbriši
  6. ... samo da je malo manje šarena ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Svjetlana,

    Kuhinja 'ala' IKEA, jel'da?? HAHA..

    Poz..

    OdgovoriIzbriši
  8. A današnji dizajneri namještaja se sve više vraćaju u prošlost, možda je tako i bolje.
    A u materijalima nešto manje... ja prednost uvijek dajem prirodnim materijalima.

    OdgovoriIzbriši
  9. Dragana, je li slika iznad uzglavlja kreveta, ili je ogledalo?

    OdgovoriIzbriši
  10. Bobo, nevjerovatno, kako si pogodila ?
    Stvarno je kao moja od Ikee.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši