25. lis 2011.

repetto paris & fantazija :)))


Broj komentara: 16:

  1. Ja ostadoh bez teksta...
    Prelijepo...

    Dragana, čekamo te da nam ispričaš :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Liebe Maya!
    Svjetlana hat mir alles über Dich erzählt. Wirklich klasse Dein Blog! Ich muß mir zwar alles übersetzten lassen, aber svjetlana macht das immer zwischendurch. Liebe Grüße aus Deutschland und viel Spaß bei Sade wünsche ich Euch , am liebsten würde ich mitgehen!
    Liebe Grüße unbekannter Weise

    Thomas (nicht der Ehemann!) aus Deutschland

    OdgovoriIzbriši
  3. Lieber Thomas :)))

    es ist so schoen dass du hast uns geschrieben :)
    Ich freue mich sehr :)
    Siehst, hier ist immer soviel los :)
    Bleib mit uns :)

    Ich wuensche dir alles Gute

    Herzliche Gruesse

    Maja

    OdgovoriIzbriši
  4. Lieber Tom,

    Du bist einfach Klasse :)))
    Wir werden Dich gerne in unsere Truppe aufnehmen. Du kannst hier bei Maja auch sehen wie wir Südländer gut das Leben leben.
    Küsschen

    :) Svetti

    OdgovoriIzbriši
  5. Nema šaptanja u društvu ;)

    Javio nam se Svjetlanin prijatelj, zove se Thomas, on je Nijemac. Blog mu se dopada, prevodi naše postove na njemački i tako prati dešavanja na blogu :)
    To je tako lijepo :)))
    Svjetlana i ja smo ga pozdravile, poželjele mu dobrodošlicu i da ostane s nama :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kada ste svi tako dragi jedni drugima i meni, meni je uvijek bio i ostao drag balet.

    Posrecilo mi se da prodjem kraj izloga Galeries Lafayette Berlin u tom bitnom momentu. Repetto Paris ima dugu tradiciju u izradi baletanki, svega za profie balet, jedino mu je barabar Freed of London - klasika, mislim na enlesko-francuski rat, hahahahaha

    Naravno, nisam mogla da odolim, izvukla sam svoju vjernu kameru da nam ukradem malo satenskog sna. Isplatilo se.

    Love,

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  7. E, neka si i za nas ukrala malo satenskog sna :)
    Ne bih ni ja odolila :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Majo,

    stavi nam jedan udarnicki video The Ting Tings "Hands" za mene i novo dezurstvo-
    "clap your hands if you're working too hard".

    MoRe, gdje me nadje ova stvar?

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  9. Staviću, naravno, za tebe i za sve koji dežuraju :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Naravno, i za McDreamy, hahahaha

    Za sve Mr NiceGuys kojih jos vjerovatno danas jos ima, mada mislim da su savremeni princevi very busy.

    Neki dan u vozu spazih super frajera. Nosio je True religion jeans, stajao mu je kao onim tipovima iz reklama za Calvin Klein jeans. Plav tip, sa odlicno osisanom kosom, a ja mislila da je klackanje vozom cisto smaranje, hahahaha Umalo mu ne rekoh:"Your hair is beautiful, tonight." Hahahaha,jeste Dreaming by Blondie jedna od mojih fave songs, ali tip treba da prvi predje crtu. Tu sve one zvake o emancipaciji padaju u vodu, vazi ono staro pravilo o Herzdami i Rosenkavalier.

    Hvala za udarnicki song. Polako se spremam, usput cu da kupim jednu Curry Wurst, jer danasnje Miss NiceGirls i nemaju bas vremena za kuhinjske carolije.

    Do sutra.

    Pusa.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  11. hahaha, klackanje vozom nije više smaranje hahaha, savjet: ako bude danas onaj u vozu, priđi mu i ne čekaj da on prvi priđe ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Sta da ga pitam - gdje si kupio svarmerke? Hahahahaha

    Sjecam se nekih likova sa pijace, ne znam vise koje, koji su valjali farmerke pod tim marketing imenom.

    Na pijaci definitivno zivot pise romane.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  13. Pitaj ga, koliko je sati, i usput mu ispričaj kako si zaboravila i sat i mobitel... i da je prava sreća da si njega srela hahaha

    OdgovoriIzbriši
  14. Koji mi je omogucio da budem opet orjentisana u vremenu i stavise, prostoru!

    E, moja Majo, nemam ti ja vremena za ta muvanja. Nocas sam sljakala kao machina, jutros ostala 2 sata duze na poslu, a sada mi se oci sklapaju dok pripremam predavanje za sutra. deadly tired.

    Radujem se suboti, izlazim s jednom drugom frendicom u Aachen, od ponedeljka do petka jedemo bolnicku hranu od tetkica iz kantine, onda moze da se subotom zvakne nesto konkretno!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  15. Ma, šalim se, Dragana :)
    Lijepo se provedi u subotu :)

    OdgovoriIzbriši