24. lis 2011.

Ovako je to izgledalo u Berlinu, prije par dana (nije heute, tj. nije danas ;)


Broj komentara: 6:

  1. Dragana, mislim da ti je bilo lijepo :)
    Neka si otišla :)
    I ja bih, da sam bila na tvom mjestu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hahahahahaha biće, biće malo morgen :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas razgovaram sa S telefonom i kazem joj kako sam platila jedan racun, uvijek posteno kao onaj sajdzija u "Valter brani Sarajevo", hahahahaha.

    To je onaj lik koji kaze svom segrtu Kemi da vrati svima kojima je duzan. Bez obzira na cinjenicu da je Valter pocistio tolike likove s lica zemlje i preselio ih u Eden, meni je ovaj lik uvijek ostao posebno drag, iako Radeta Markovica, velikana jugoslovenskog glumista koji mu je udahnuo dusu, vise nema medju nama.

    Za cika Aleksu

    Bilo bi divno malo morgen, ali mora da radi. Mozda kada Staatsoper ponovo otvori vrata. Sada se jos renovira, a ocekujem da ce da zablista u punom sjaju. :)))) Tako je jedino okay.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. Znam,draga Dragana, raditi se mora,a "malo morgen" je samo zbog Majinog osmijeha i njenih divnih drugarica...-:) Hvala ti za "tvoj" Berlin gestern,heute i - malo morgen -:) Pozdrav !

    OdgovoriIzbriši
  5. Naravno, a mene "heute" uvijek podsjeti na seriju "Đekna još nije umrla, a ka`će ne znamo", kad je Radosav učio njemački, ima jedan dio gdje uči: "heute"
    Tražila sam na YT, vjerovatno ima i taj dio snimljen, ali nisam našla, molim pomoć :), ako neko nađe da nam proslijedi link :)
    Malo morgen je logičan slijed poslije heute hahaha
    Ide jedno s drugim i kad čujem: morgen, ne mogu da budem ozbiljna, uvijek mi malo morgen padne na pamet.
    :)))

    OdgovoriIzbriši