12. lis 2011.

opatija

Broj komentara: 7:

  1. Dok čekamo da se Dragana vrati iz Berlina, mi ćemo sa jedne terase da vidimo Opatiju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. `ćemo da brojimo valove? ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ... i lađe... :)
    A prvo ćemo kafu da popijemo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, M, gdje me nadje?
    Tu sam k´o riba u vodi ili tica na grani :)))

    Moj prijedlog Cafe Palme u Bristolu ili Cafe Wagner u Mileniju. Lokalni idu, a mi pridosli slijedimo, na espreso u Cafe Mimoza. Za neupucune sve navedene birtije se nalaze u Ulici Marsala Tita u Opatiji :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, oni još imaju Ulicu M. Tita? :)))
    Blago se njima :)))
    Eh, tako se nekada zvala "moja" ulica :)

    Svjetlana, hajmo mi po redu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Moja se zvala Ive Lole Ribara, a kao mala sam i ja zivjela u Marsala Tita 15/3.

    Kao sto vidis nista bez Marsala :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo je terasa Hotela Kvarner. Tu smo jednom boravili prije par godina.

    Inace Hotel Kvarner je cuveni hotel sa cuvenom Kristalom dvoranom. E, bas u toj dvorani se nakada odrzavao Opatijski festival. Ni sama ne znam zasto, ali najvjerovatnije sam se bila odlucila upravo za njega, jer je nasa mama uvijek pricala o divnim momentima sa tog festivala i o pjevacima ciju muziku nisam nikada slusala, ali sam rado slusala hitove ili bolje receno slagere Zdenke Vuckovic, Gabi Novak, Arsena Dedica,Josipe Lisac, ...koje je rado pjevusila moja mama. Nije me cak smetalo ni to da u "Kvarneru" nema klima uredjaja, da smo citavu noc ganjali komarce i da su mu skinuli jednu zvjezdicu. Uvece smo razgovarali sa jednim starim konobarom, koji je sa suzama u ocima pricao o tim divnim, davno proslim vremenima.

    Danas je Hotel Kvarner oronuo i ceka da ga kupi neki bogatas iz bijelog svjijeta. Prosle, kao i ove godine pricalo se da ga je vec kupio neki bogati Rus za 30 miliona €, ali do sada bogati Rus nije uradio nista. "Kvarner" jos uvijek ceka da se mozda vrati sjaj proslih vremena.

    :) Svjetlana

    P.S. M, okaci nam, molim te, crno-bijelu verziju Zdenke Vuckovic Tebi, grade moj (Zagreb, Zagreb)

    OdgovoriIzbriši