22. lis 2011.

Kiki Lesendrić i Piloti - SLUČAJNO (OFICIJALNI VIDEO) HD

Broj komentara: 5:

  1. Znam da ovog pjevača voliš :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Malo tužno, ali mnogo lijepo ;)
    Video je predobar.
    Šta kažeš, S., jesi ti čula ovu pjesmu? Jel` ti se sviđa?

    OdgovoriIzbriši
  3. M, djavolice :))), nisam cula, ali imas pravo prelijepo.

    Eto, tako je to. Polako me zagrijavas za moje korijene. To je tako lijpo, ja pokupim sve sto je dobro i lijepo i tamo i ovdje i onda je zivot stvarno neponovljivo, lijepa stvar :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Znala sam da će ti se dopasti :)
    Možda smo mi ipak trebale otići na balet?
    Lauferišemo dok Dragana dežura ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Slike s baleta su prelijepe, jedva čekam da ih stavim. Imala sam osjećaj da sam i sama na predstavi dok sam ih gledala, veoma lijepe :)

    OdgovoriIzbriši