14. lis 2011.

Jesenji dan u Doboju :)

Prodavačice povrća

Od svega što sam kupila, najljepše su jabuke :)

A dan sunčan :)

Broj komentara: 6:

  1. Ove jabuke se ne gule. One su neprskane.
    A što su slatkeee :)
    :)

    Volite slatke jabuke ili kisele?

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo kisele.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. One tetke na pijaci u Doboju su bile bas prave vragolanke. Odem ja na pijacu dok sam jos bila zelena tj. neiskusna i pitam jesu jabuke kisele, a one mi pod "kiselo" prodaju slatke.

    Obzirom da su iskustva najveci zivotnu ucitelj/-ica nakon toga sam preformulisala pitanje u: "Kakve su vam, teto, ove jabuke?"

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. hahaha, ja se toga ne bih nikad sjetila...
    samo jednom mi se desilo da kupim kisele jabuke, a htjela sam slatke :)

    OdgovoriIzbriši