29. lis 2011.

iJopet jesen ;)

Broj komentara: 8:

  1. I jopet, prelijep, jesenji dan :).

    Vracajuci se danas sa Sajma knjiga u Bgd-u bilo mi je tako zao sto nisam imala kameru da uslikam prelijepo, crveno sunce iznad Bgd-a. Kazu i sutra ce se ziva popeti na 18 stepeni. Mozda mi podje za rukom da uhvatim i malo, lijepe jeseni samo za nas.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne mogu, a da ne prijavim jedan naslov i fotke danasnjeg "Jutarnjeg":

    Splicani i krajem listopada uzivaju u moru.

    Eto ti ljepote :).Sta bih dala da sam u Splitu?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, i ja bih sad rado bila na moru :)
    Prije dan - dva sam se isto iznenadila kad sam pročitala, kaže: Kupaju se u Dubrovniku :)
    A lijepe jeseni, zamisli, Svjetlana, nas dvije u bašti nekog Dalmatinskog kafića, na rivi, pijemo limunadu. Za takve prilike moramo imati cvike ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Namjerno sam "dalmatinskog" napisala velikim slovom, zaslužuje, zbog današnjeg sunca :)

    S., jesi slikala jesen u Beogradu?

    OdgovoriIzbriši
  5. Danas se javio komentarom Damir Graljo, komentarisao je post od 28. 05. 2009., društvo iz cik - cak zgrada pogledajte pod tim datumom njegov komentar.
    A Damira pozdravljamo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Svjetlana, ja sam 27-og bila na Sajmu i imala isti problem. Zalazak sunca je bio fantastican, a ja bez fotoaparata.

    Ova jesen je izgleda svuda bas prelijepa. Ja sam se nauzivala mojih omiljenih boja po parkovima Londona.

    Veliki pozdrav, ponovo iz Melburna.

    Boba.

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Bobo, dobrodosla kuci.
    Znam kako je, ali sigurno lijepo i tamo i ovdje.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši