6. lis 2011.

Heineken u Amsterdamu ;)


Magic. Stvarno ima tu nesto magicno. Treceg dana po ukidanju Zakona o prohibiciji Heineken je ponovo u enormnim kolicinama zaplovio ka USA. Ovjencan slavom i ordenjem sigurno jedno od najboljih piva na svijetu. Posebno me fascinira red star koja ga krasi, jer je star u pravom smislu te rijeci i to koja nikada ne tamni!
Ambalaza kroz istoriju je posebna prica, reklame, proizvodni proces, tocenje, sve razvijeno do perfekcije. Ko voli, nek izvoli za 16 EUR. Mislim da se isplatio svaki cent!
Nije Heineken kriv za sve, ali se po Amsterdamu zestoko partija na vodi, a moja je privilegija da sam uspjela vidjeti "zivog" Elvisa koji pjeva stojeci u camcu, vjerovatno manje ili vise doziran Heinekenom...










Broj komentara: 8:

  1. Boljeg piva od Sarajevskog piva nema :)

    Al` ja volEm samo kupinovo vino :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Drage moje, ovo nije moja sekcija.

    Ipak divim se i crvenoj zvjezdi i nasem Sarajevskom pivu, jer je sigurno uz njih nastalo bezbroj lijepih prica. Nasi zemljaci bi prije dali rodjenu majku, nanu ili kevu nego flasu bire. U to ime "Zivjele i zivjeli!"

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah, Majo, zaboravih jos nesto. Pogledaj 29.9.
    Tamo smo se vracala na neke dobre price.

    Tata mi rece da te samo podsjetim da ima jos dvije za tebe. Obe su stari, dobojski, istiniti dogadjaji. Zapamti "Njaki Rizo" i "Zmurke". Kad te vidi, kaze da ce ti ispricati.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Tu sam i redovno citam, bez vas bi bio sam.
    Pozdrav Draga =) i svi koji citaju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dragi Sasa, ne brini nisi sam :), mi smo uvijek tu, za tebe i sve ostale koji imaju ciste misli i veliko srce.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. I od mene dobrodošlica Saši :)

    OdgovoriIzbriši