13. lis 2011.

eating & drinking


Nedostaju jos fotke iz sekcije eating&drinking. :-)/\:-) high five
Kod "Najade" u Lovranu smo se stavili na "jade" sa platom na kojoj su bili filei skarpine, skampi i lignje.
Kod "Roka" u Opatiji (gdje S svi znaju) smo se bacili na brancin sa povrcem u woku i domaci kruh/hljeb.
U Istri mora da pliva riba u malvaziji... Drugacije ne moze. ;) winking
Dragana







Broj komentara: 6:

  1. Eh, Dragana, ovdje se vidi da si dobila lijepu boju od istarskog sunca. A večera je super :)
    Ja bih kod "Roka", gdje S. svi znaju, na brancin, mada volim i škarpinu :)
    Škampe i lignje... `nako ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, D, hvala za ove fotke:).

    To ti je tako kad citavu godinu zvaces sendvice i salatu, pa onda ukapiras da je kvalitet zivota, a bogami i kuhinje ipak nesto drugo. Jeste kod "Roka" se osjecam kao na svome, svi su stvarno super, ljubazni, a sef sam pravi jela sa jos gomilom mladih ljudi i to sve pred mojim ocima. Ceka se sto i po sat vremena, ali sam ja vec nasla nacin kako da dodjem do mojih omiljenih stavri: paste, rizota, brancina, ... Ja njih pozovem, lijepo narucim, a oni meni sve to lijepo spakuju i ja ponesem da u miru pojedem. Eto, dragi su mi kao familija :)))

    :) Svjetlana

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Majo, greska, jer D se nikada ne sunca, to je njena MAC sminka :) ili mozda koja malvazija vise :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. dragana...hvala za ove predivne fotke...podsjetila si me na optiju...lovran...iku...medveju...moje omiljenje destinacije na kvarneru...i nezaboravne dane...otvorila poneku malu ranu koja je još svježa i peče...srdačno....

    OdgovoriIzbriši
  5. La vie en rose,

    razumijem. Samo da znas da je vrijeme najveci lijek bolu. Tako kazu stari Latini i ja vjerujem u to. Sve ce biti okay.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  6. I Mac i Malvazija, S, u pravu si.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši