12. lis 2011.

Dragana: Love from Lovran (Laurana)...




Broj komentara: 9:

  1. Dragana, lijepo je, mnogo je lijepo, a ti si baš slatka i mi te nestrpljivo čekamo da se vratiš s kongresa. Mene zanima je li more ovdje hladno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Majo, nije more hladno, btw. zadnja fotka kao neka manekenka super izgledas

    OdgovoriIzbriši
  3. Saša, hvala za info o moru, a Dragana je na ovoj fotografiji, nisam ja, pa kompliment ide na Draganinu adresu :)

    Kaži nam, Saša, nešto o sebi. Svi poznajemo bar jednog Sašu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ... i onu pjesmu: "E, moj Sasa, gdje je sada ljubav nasa?"

    Sasa, bas je super da si sa nama ! Meni je izuzetno drago i to bas takav kakav si.
    Ima M pravo, samo osini, svoji smo i na svom. :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. Jos malo da pojasnimo ove fotke. Svaka sezona "morisanja" je bila prosla kada je D otisla da se skvasi u Jadranu. Tako su i nastale ove fotke. Snimatelj i reziser nas tata :)

    Vidim na fotkama da se na Bacvicama cak i prvog vikenda oktobra narod kupao u moru. Meni je sve to signal da se svijet sve vise okrece pravim ljepotama i da se batalio glupih tema (politika, zavist, svadja, rat,...). U to ime nek´je nama mora i svih ljepota koje ga prate...

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. Tako je :) Možemo li mi vidjeti more iz tvog ugla?
    :)))
    Da još malo brojimo valove, dok jesen traje...

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj, Majo, bruka, ali ja jos nisam uspjela da ih prebacim sa kamere na PC, a kako stvari stoje doce i sljedece "morisanje" dok ja postignem.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  8. Eeej, pa trebaće ti opravdanje ;) hahaha
    A da pitamo Sašu?

    OdgovoriIzbriši
  9. Thanks, Sasa. You make me feel like a natural woman.

    Love,

    Dragana

    OdgovoriIzbriši