11. lis 2011.

Dragana: Opatija & love from Lovran (Laurana)...


Broj komentara: 5:

  1. More se talasa, a Dragana uživa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dao bi 100 amerika
    Sve na svitu ja bi dao
    Pa da sidnem na verandu
    Da uz vino i bevandu, brojim valove

    Ciao

    OdgovoriIzbriši
  3. Mala ispravka: gornja fotka
    Opatija i jedan od najljepsih detalja na Lungo mare.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro, S. :) Trebalo je još slika da stane u post, ali sutra ćemo nastaviti, lijepi Lovran, lijepa Opatija i lijepa Dragana :)

    Saša se raspjevao :)
    Lijepa pjesma :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Samo ti, M, nastavi, nama dvjema nikad mora dosta :). Kad nam jos Sasa zapiva, dozivljaj je potpun.

    D veceras "spasava" zivote, a sutra se vec sprema pravac Berlin, nisam mislio na Berlin,...
    To je grad koji me fascinirao sudarom razlicitih kultura i misljenja, a imala sam osjecaj kao da sam se vratila u neka, meni dobro znana vremena. Dok se D ne vrati sa novim fotkama, ti nama kaci te lijepe, morske dok se ne otope boje :)

    .) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši