17. lis 2011.

Dobro nam jutro :))

Broj komentara: 9:

  1. Jutros pitam jednu ženu što prodaje na pijaci, pitam je: "Imate li grožđa?"
    Kaže ona: "Imamo" :))
    Kažem ja: "Može 1kg?"
    Kaže ona: "Ali nismo ubrali"

    hahaha
    A ona onako starija žena sa sela, nije neko ko se zeza :)

    Divno je jutro, sunčano, sunčano, sunčano :)
    Kako je kod vas?

    OdgovoriIzbriši
  2. Slika je divna,kod nas je sunčano,sunčano a ima i groždja.Ubranog -:) Lijep pozdrav -:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Eto, u Izraelu ima grožđa, ubranog ;)))
    A i sunca ima :)

    Hvala, Aleksa, i meni je ova slika lijepa, htjela sam lampu da "uhvatim", a i lišće jesenje da se vidi.
    Baš je lijepa jesen, zlatna, sunčana.

    :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se najvise svidja "Imamo", to me podsjeca na TLN i snimak iz neke fabrike ili rudnika, ne mogu tacno da se sjetim, kada pitaju lika kakav je Vas radni dan, a on kaze: "NAS radni dan...."

    Genijalne su te price sa pijace, likovi su Klasse, samo ti, Majo, vrijedno na pijacu i skupljaj bisere!

    Pusa.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma, dobri su oni, ja se s tim ljudima na pijaci ispričam, već smo se dobro upoznali :)
    Interesantno, da od naših generacija nema nikoga da kupuje na pijaci, sve su to vršnjaci naših roditelja.
    Ja najmlađa ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa dobro nije ni ovima ovdje tako daleko ponasanje iz nase TLN. Kada sam dosla u Germany cudila sam se kad je jedna kasirka dovikivala radnoj koleginici u Karstadt-u :"Frau Müller, kannst du bitte..." :)))

    I meni je nekada ponedeljkom i petkom omiljena zabava bila pijaca. Ne samo da sam znala te nase tetkice i njihove price, vec sam se radovala i kada bih tu srela neke nase, drage sugradjane. Najdraze su mi ipak bile ponovljene kupovine istog dana, najcesce u proljece ili ranu jesen, koje sam posmatrala sa naseg balkona, pa mi se ponekad cinilo da se radi o deja vu. Zamislite samo da li bi bilo moguce vidjeti Njemicu da istog dana ide par puta na pijacu?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  7. Eto, mi pisale istovremeno:), a misli iste :)

    Samo da znas da sam ja tu bila bih ja najmladja. Barem negdje najmladja. Godi, zar ne? :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši