10. lis 2011.

De Pijp


Cetvrt Amsterdama s posebnim smekom - multikulturalan, vibrant, nikada dosadan... Pravi magnet za studente, umjetnike, turiste, gradjane svijeta...
Tu se nalazi i gradski markt sa standovima u nizu, morem radnji, restorana, prodaje se sve moguce - cvijece, hrana, zacini, odjeca, namjestaj...ama bas sve. Kao zaostavstina kolonijalne proslosti, zacini su jeftiniji u poredjenju s ostatkom Evrope.
Nisam stigla, a nisam ni htjela pretovariti stomak, jer sam rucala u "Bazaru" izbalansiran libanski menu. Ali da jesam, Maji bih prepustila wafle sa mlijecnom, sebi jedan sa bijelom, a drugima ostaje sa tamnom cokoladom. Nego dobar im je ovaj stolnjak i tacna, podsjeca me na pravu domacu kujnu,hahahahaha
Za shopping nije bilo dovoljno vremena, a nije mi niti bio primarni cilj. Svratila sam u Blond Amsterdam i kupila solje za kafu - S i sebi. Moja je za Miss Sleepy sto savrseno pase uz moju sudbinu sa dezurstvima....
Svoje otkrivanje Amsterdama sam zaokruzila u najboljoj palacinkarnici u gradu, gdje se bukvalno ceka u redu ispred radnje. Palacinka je bila stvarno ogromna - bilo je to be or not to be, ali je ipak nisam savladala do kraja. FR sigurno bi, ali on nije bio present, a mislim da bi mu bolje bilo da ne ide tamo, jer bi izgubio citavo bogatstvo u antikvarijatima koji su medju najboljim u svijetu.
U Red lights district nisam zalazila, uvijek sam smatrala taj zanat potpuno degradirajucim za zenski rod. Znala sam svaki put da prolazim kraj coffee shop prema mirisu koji se sirio u vazduhu/zraku, ali ni tamo nisam zalazila. Royal Palace sam vidjela samo spolja, bila je privremeno zatvorena zbog radova u toku.
Cool city of Amsterdam, sigurno cu morati opet tamo, bar da kupim tati novu Heineken casu koja se nesrecnim slucajem slomila u putovanju.
amsterdam.
Dragana





Broj komentara: 8:

  1. E, ovo je bila šetnja za pamćenje :)
    Dragana, pamtiću Amsterdam po mnogo čemu lijepom.

    Meni vafli sa mliječnom čokoladom :)
    Hvala, Dragana :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dragana, hoćemo sutra fotografije s tvog ljetovanja staviti?
    Hej, gdje si ti sve bila ovo ljeto :)

    Jel` možeš komenatare slati?

    OdgovoriIzbriši
  3. Majo, kakve setnje kod ovakve kuhinje? Prvo cemo se mi najesti, pa onda mozemo i u setnju.

    Dobro, dobro, vidim popravljas se sa tim vaflima. Ja cu, onu zelenjavu sa prvog tanjira :)))

    Moja solja je bla, bla, bla, bla, sa nekim tetama koje piju kafu, valjda sto ja vrlo rijetko imam mogucnost da sjednem sa nekim, bas onako bosanski, pa da popijem kahfu :). E, zato se radujem kad cujem da ti ides na kafu i pomislim kako bi bilo lijepo da sam tu.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Svjetlana, pošto smo nas dvije izgleda ovdje same, hajmo se mi fino dogovoriti :)
    Tvoja su ona prva dva tanjira (znaš li šta je ono bijelo na drugoj slici?)
    A ja ću rado vafle i palačinku sa svim prilozima :)
    Eh, Bosanko, ma nije kahfa, nego kahva :)
    Svejedno, kako god da se zove, ti i ja bismo je znale s užitkom popiti, da se ispričamo, baš onako kako ide uz kafu :) S ćeifom ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjeda, kuharova kosa :))).

    Joj, Majo, bruka za moje bosanske korjene :(.

    Ali ne moze covjek da uprati sve te napitke od zrna kafe. Imas pravo, vazna je prica i teferic koji idu uz to. Nema veze, a znam da mi nismo same, ima njih svuda, rasutih po bijelom svijetu, koji bi sa nama na kahvu (uh, izvukoh se nekako :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. hahaha ma naravno, nama sve te kafe pašu, sve sem espressa (malo je to nama kafe ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Majo,

    kada razmisljam sta nekoga najgore moze da snadje, meni su bacene takve karte da mi ne prolaze komentari.

    Mozes da okacis i fotke sa mog mini ljetovanja, danas moze sve...

    Kada ste vec kod kafe, otkrila sam super cafe u Koelnu "Coffee lounge". Svaki put kada sam prolazila pored, tokom svojih shopping pohoda, registrovala sam da tu uvijek sjede zanimljivi likovi i da je atmosfera posebna. U subotu sam otisla na coffee i sada znam sta je stvarno prava stvar. Onako, na tenane, po bosanski sam uzivala u Espresso macchiato koji je bio tako dobar, mmmmmmmmmm. Ispricala sam tati kako je tamo coffee so good, pa hoce i on da proba bas tu sa haubicom od mlijecne pjene. Moze, al' mora da saceka decembar.

    Ovaj email pisem vec vise od 1h, morala sam podici cipele sa reparature, to je kod mene potrosna roba. Sutra sam u Berlinu na kongresu, da i ja malo odmorim od sljakanja. Freeeeeedom.

    Kameru punim i nosim sa sobom, of course.

    Pusa svima.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  8. Samo ti ponesi kameru :)
    Ma riješiće se ovo s neprolaženjem komentara, to je nešto trenutno, dobro je da imamo email :)

    OdgovoriIzbriši