1. lis 2011.

Coldplay - Amsterdam (Live 2003)

4 komentara:

  1. this is amazing, omg!!! obozavam koncertne verzije pjeasama.
    joj majo, ja sam opet demode :)..... ocito ne pratim pravopisnu modu, pa pisem po starom - pjesama, um(i)jesto pijesama.:))
    sala-mala

    OdgovoriIzbriši
  2. Sanja, nas dvije možemo "ruku pod ruku" :)
    I ja sam demode, a volEm isto koncertne verzije, omg!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja volEm Coldplay, ali sam prestala da ih obozavam kad ih je moja kcerka slusala jedno vrijeme non- stop, bukvalno..

    Pocela me vise hvatati depresija od njih, haha.. Srecom, pa su tada poceli prodavati karte za Pink Floyd/Roger Waters i ja kupim karte, pa se ona "prebaci" da njih slusa par dana, ..tako da sam prezivila.

    Obecala sam joj, naravno, nabaviti karte za Coldplay, kada budu dolazili, a mozda se i ja, do tada odlucim da idem..haha..

    Ma ne, salu na stranu, dobri su,a i simpaticni.

    OdgovoriIzbriši
  4. E, moja Bobo, blago tebi dok tvoja kcerka slusa istu mjuzu kao mama :).
    U mojoj kuci se slusaju samo Anne Kaffekanne i ostali djeciji hitovi. Dok moja curica dodje do Coldplaya oni ce sigurno da slave ponovno spajanje poslije hiljadu godina pauze.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši