19. lis 2011.

Boba, Snježa i ja :)


Broj komentara: 10:

  1. Naš lijepi susret nakon.. godina :)
    Naravno da smo vas spominjale, uz kafu, onako kako to ide :)
    Veliki pozdrav svima :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Blago vama, curice:)))

    Pozdrav svima i jos puno dobrih kahva.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Nije kahva, nego kahfa hahaha

    Evo, i danas sam pod emocijama... tako sam se obradovala Božani :)
    Nas dvije smo u osnovnoj školi dijelile istu klupu, danas živimo na dva različita kontinenta i družimo se ovdje na blogu. Ali blog ne može da zagrli onako kako smo se mi sinoć zagrlile i obradovale jedna drugoj :)
    Boba je ista ona djevojčica, iskrena, draga, dirljivo saosjećajna, bez loših misli, pozitivna ličnost, i baš sam srećna što smo se srele nakon dvadesetak godina :)
    Snježa je takođe divna, ona je, kao i ja u Doboju.
    Bilo je ovo prelijepo veče :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Svjetlana, ako nam zvijezde budu naklonjene popićemo kafu u Beogradu, s tobom :)
    Biraj nam lijepu baštu i zauzmi sto :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Samo vi dodjite, drago mi vec danas :).
    Ja onda prosirujem party i na prsut i vino.
    N. i meni prava radost i zadovoljstvo:)))

    N. su juce pitali u vrticu ko joj je Patentante, a ona rekla da ima dvije: D. i Maja :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. hahaha, pa zna dijete :)))
    Poljubi Ninu od Patentante :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidiš, kako smo juče popili kafu u bašti kafića, bio je lijep dan i lijepo veče. Nije bilo hladno.
    A danas kiša... Malo se naoblačilo i malo zahladilo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Znaci nema danas kahve (znam, zezam se na svoj racun)u basci kafica :). A vi onda udjite u neki kafic i lijepo se utoplite.

    M, treba mi tvoj savjet sta obuci da nam ne bude hladno. Pisu u Gorskom kotaru pao snijeg, a ja ne volim hladnocu :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  9. Drage moje,

    dok vi kahfenisete, moja frendica Sabine i ja smo se veceras bacile na nesto konkretno u grckom restoranu (ne mislim na Grke, hahahaha)u Aachenu, a nastavak je uslijedio u kaficu gdje nam se posrecio Happy Hour sa koktelima. Njen izbor je pao na Sex on the beach, a moj na Latin lover, hahahahaha Ne mre uvijek Pina colada, to je samo rezervisano za Del Boya i njegov Creme de la Creme fazon. #

    Laku noc, little darlings.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  10. Vid` Dragane i Sabine hahaha
    Mi smo ovdje uvijek s istim iščekivanjem :) mala šoljica s vrućim napitkom, i aromom mmmmmmmmmm prirodnom, svejedno kako se zove, može imati i slovo f i h i v, uvijek dobijes isto, na sreću :))

    Svjetlana, toplo se obuci, zimsku jaknu obavezno obuci, zahladilo je.

    OdgovoriIzbriši