23. lis 2011.

La Esmeralda





Broj komentara: 8:

  1. Mnogo lijepo, hvala Dragana :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Je li u publici bila uglavnom ženska publika?
    Pitam, jer sam 100% sigurna da Zoka ne bi išao sa mnom na predstavu, svuda idemo zajedno, ali na balet ne bi išao. Svjetlana, kakva je situacija kod tebe?
    Zato su tu prijateljice :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nazalos, ista je situacija, Majo :). Nije tu Zoka izuzetak, ja mislim da je to tako ako se nosi XY. Mada znam rijetke XY koji prate svoju skvo cak i u takvim akcijama.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Blaagodarim, hahahaha.

    Jos bolja je prica koja je prethodila baletu. Tog jutra sam ustala u 3.30, da bih stigla na vrijeme da uitim let do Berlina. U avionu je sjedio do mene lik kome sam postavila spot dijagnozu (na licu mjesta), bilo mi je dovoljno da ga pogledam i da znam da je fashion designer. Tokom leta je kreativno razmisljao i crtao sportsku odjecu. Zanimljivo. Na Berlin Schönefeld sam stigla oko 8, a na kongres venue sam vec bila oko 9. Tamo je bio full day program. U hotelu sam se cekirala oko 19h, presvukla za bukvalno 5 min da bih mogla da stignem na predstavu,a nakon baleta sam svratila u Cafe Kant na Ku'dammu na espresso, jer vise nisam znala kako se zovem. Ne sjecam se okolnosti pod kojima sam utonula u san, umor me je potpuno slomio.

    Balet se oseca ili ne oseca, nema druge. Isto vazi za mene i fudbal. Dok su svi gledali svojedobno svjetsko prvenstvo u fudbalu, prvi i jedini put sam dozivjela da je Oxford Street u Londonu potpuno prazna. Toliko o XY i XX.

    Laku noc.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. Bolje balet gledati, nego fudbal, jel` tako? :)
    A XY-i bi iz pristojnosti trebali ići s nama na predstavu. A neće... I to im baš i nije lijepo.

    Dizajner ne odmara ni u avionu, možda ga let inspiriše, jesi mu rekla, onako preko rameTa: "Divno ste nacrtali, baš mi se dopada ova trenerka" ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mrzim fudbal. Na srecu, svi moji XY-onovi nisu voljeli fudbal :), ali im to nije naudilo da budu pravi XY :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  7. Mi zapravo volimo fudbal, samo se pretvaramo, hahahahahaha

    Kad vec nismo kao onaj nesretnik prince Charles koji se lozi na polo. Znala sam jednog lika, zvao se John, ne mogu vise da se sjetim prezimena, znam da me je u UK redovno gnjavio na poslu kako je on jedan bas classy lik. Elem, igra polo kao njegov uzor taj nesretnik princ, vere se po nekim planincugama po Juznoj Americi i tome slicnim nebulozama. Na posao je dolazio skroz namontiran kao iz one price o 4 vjencanja i sahrane - sve do jednom. Dodjem na bolnicku party i imam sta da vidim, John se potpuno olesio, nije znao kako se zove. Mislim, strasno je to kada u jednoj osobi zive zapravo dvije - ustogljeni lik koji se pod uticajem etanola nije vise znao gdje se nalazi. To su te klasicne engleske zvake, sto bi rekli kod nas spolja gladac, a iznutra jadac. Jos je lik poceo da me gnjavi da mi donese drink. Tip nije kapirao da meni drink i nije bas toliko drag kao njemu. Poor, ole Johnnyboy. Jos jadniji Charles. Izgubljeni u svemiru. I to potpuno.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši