8. lis 2011.

Amsterdam canals II






3 komentara:

  1. Lijepo je, Dragana. Meni bi bilo još ljepše da su umjesto parkirališta klupe ili npr. bašte kafića, ili samo da je trava, tj. livada hahaha.

    Lijepo je, lijepo..., vjerovatno je noću baš lijepo, kad ulična rasvjeta obasja Amsterdam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam tek zivjeci u Njemackoj ukapirala koliko je bicikl vazno prevozno sredstvo. Kako me od susjedne Holandije razdvaja samo nekih 30-tak km, jos je jasnije znacenje bicikla u ovdasnjoj svakodnevnici. Shvatila sam da ne postoje godisnja doba za bicikl, jer se ovdje bicikl vozi uvijek i po svakom vremenu, bez obzira na kisu ili snijeg. Razmisljam samo kako bi bilo lijepo da i u nasim krajevima bicikl ima takvu primjenu, ali odmah posustajem u mislima, jer su kradje nesto sto je neizbjezno. Da se razumjemo, kradu se i ovdje, ali ih i policija trazi i vrlo cesto nadje. Na moju veliku radost u posljednje vrijeme su u modi retro modeli u lijepim njeznim bojama: bijeli, svijetlo-zuti, svijetlo-plavi, bez, roza, ...

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se, Svjetlana, bicikl je fantastično prevozno sredstvo.
    Ali kod nas nedostaju i biciklističke staze.
    A to je lako napraviti.
    Znam, mnogi će ovu moju rečenicu s podsmjehom prokomentarisati :) jer dosta toga je u bivšoj YU "teško" napraviti. A nisu svjesni koliko propuštaju.
    Nesvjesna jutarnja gimnastika, relaksacija, odmor, nema stresa, par puta zavrtiš pedale i vidiš ono što iz automobila ne vidiš :) "...plavo nebo, svileni oblaci..." Koliko sam samo pjesama otpjevala do posla i nazad, za svoju dušu :)
    Ja se u Njemačkoj nisam odvajala od bicikla, ne samo ja.
    Dobila sam kao rođendanski poklon od radnih kolega kabanicu, ali pravu, profesionalnu - biciklističku :) na kapuljači je bio prozirni dio, da vidim kad skrećem lijevo ili desno :)

    OdgovoriIzbriši