9. lis 2011.

Bloemenmarkt


Ako ste mislili da smo samo stali kod tulipana, nece moci, Pedro!
 
Kada pomislim na Holandiju i Holandeze, prve asocijacije su mi sir, tulipani i ostalo cvijece, klompe, arhitektura koju se kopirali Englezi, brodograditelji, vjetrenjace, Dutch painters etc. Od tako malog naroda tako puno dobrih stvari. Genijalno.
 
Djevojke, kada krenete na Dutch date, ne zaboravite novcanik kod kuce, jer se od vas ocekuje suprotno od onog na Balkanu da frajer placa racun. U ovoj varijanti se dijeli fifty-fifty. Kada smo vec kod tipova, ima sta da se probere. ;) winking 
 
Za utjehu, mozda ce vam pokloniti malo paznje -neki cvjetic, ne znam... bas je napeta situacija, hahahahaha
 
Bacite se na razmisljanje, sta bi vam se dopalo sa Bloemenmarkta...
Dragana






2 komentara:

  1. Draga Dragana, prelijepo :)
    Našla sam cvijeće koje se meni sviđa :) Ako mislite da je bilo lako, odmah da kažem da nije... ko bi od ovoliko lijepog cvijeća mogao izabrati najljepši? :)

    A kakvi su im to frajeri... Ja sam za ravnopravnost među polovima, ali jedna od rijetkih situacija, gdje treba da se zna ko je muškarac je upravo situacija poslije, npr. večere u restoranu, pa naravno da će on platiti račun. Zna se ko je muškarac :) Kavaljer, a ne da se kusura s curom...
    Nije stvar u novcu, pod pretpostavkom, da bi djevojka njemu kupila poklon koji je možda deset puta skuplji od te večere.
    Ali zamisli poslije večere, dođe konobar, a on kaže: "Svako svoje plaća..."

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni je bilo izuzetno tesko da se odlucim za samo jedan cvijet, iz cistog razloga sto smatram da nema ruznog cvijeta. Ipak su orhideje moji favoriti, a ove roza ruze su, Majo, mozda tvoji:). D, voli da mjesa cvijece sigurno su ruze i jos nesto uz to.

    E, kad ste se, mile moje, dokacile tog placanja, slazem se u potpunosti da je to jedan vrlo los primjer ravnopravnosti medju polovima. Nasi su momci, mada su bili vrlo cesto pravi kokuzi, pravi dzentlmeni u poredjenju sa ovim "naprednim" zapadnjacima. Na moju srecu vrijedi "Nulla regula sine exceptione" :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši