21. lis 2011.

Berlin calling

Ciao Majo,
evo mene opet, vrijeme leti, sutra je novi dan...
Nema price o Berlinu bez pricice o Ampelmännchen. Ne postoji nijedan grad na ovom svijetu sa tako originalnim semaforima kao Berlin. Obzirom da je Ampelmännchen u svojoj zelenoj varijanti, onda mozemo da krenemo...
Kongres - red predavanja i kurseva, red klope i coffee breaks, pa opet sve u krug... Lokacija je bila sasvim centralna sto je za mene konkretno znacilo odlazak u setnje na pauzama i sjedenje na klupama uz tracke oktobarskog sunca  iako je bilo hladno tih dana u Berlinu (suprotno od Bajaginog "tih dana je bilo vruce u Berlinu, na nebu je pisalo B 52").
Prvo vece sam planirano zavrsila baletom La Esmeralda. Bilo je predivno, na pauzi su se jeli finger food i pereca uz belo/crno vince. Uhvatila sam jednog lika to make a picture da ne bude opet bila na putu,a nidje nijedne fotke. Tako je to kada se putuje sam; rece Cane Partybreakers da se najbolje putuje kad se putuje sam. Moze, moze, ali nije lose ni sa najboljim frendom s kojim nema konfrontiranja, ako se izuzme tema royalisti versus left wing. Sutradan sam registrovala izlog u Galeries Lafayette koji spada u izvjesnoj mjeri u ovu pricu.
Za drustvo iz SBahna - nase prijatelje ulicne svirace koji prze non-stop "Johnny B. Goode" i nas neumorne bloggere, stavi nam please snimak iste stvari.
Love,
Dragana


Broj komentara: 6:

  1. Interesantno, ja ne znam jesam li ikada obratila pažnju na semafor, na ovog čovječuljka. Iskrena da budem, uopšte ne znam kako izgledaju čovječuljci na našim semaforima... Registrujem samo boju, ako je crveno stanem, ako je zeleno krenem, a ako je žuto pogledam ko je s druge strane semafora hahaha.
    Ovaj semafor u Ulici Unter den Linden je presladak :)
    Sjećam se kad su u Doboju nedavno, tj. prije godinu - dvije postavili semafor kod SDK, bio je čovječuljak koji trči, to je značilo: brzo pređi ulicu, tj. ne zezaj se puno ;)
    Mislim da na tom mjestu nije bio semafor za automobile, već samo za pješake, zato je bio "brzi" prelaz. Nemam pojma, valjda je zato.

    Dragana, ja sam iz onako lijepog albuma, izdvojila za danas ovu sliku.
    Sve fotografije su fantastične, izuzetno lijepe. Hvala ti :)
    Nastavićemo, sutra gledamo La Esmeraldu. Na beletu smo!
    Mnogo dobro :)))
    Još jednom, hvala, Dragana ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Dok vi budete uzivali u baletu, ja cu sutra da tancam 24h na dezurstvu. Nema Markta, nema zezanja, nema peglanja (yes!), hahahahaha Takva mi je sudbina.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. D, hvala za Berlin, super je.
    Mi cemo sutra plesati, dok ti spasavas zivote :).

    U pauzi, ako je bidne pjevusi:
    " Muss nur noch kurz die Welt retten, danach flieg ich zu dir."

    a mi cemo:
    "Noch 148 Mails checken wer weiß was mir dann noch passiert denn es passiert so viel"

    Rudarima se kaze "Srecno/Sretno!", a tebi "Ruhigen Dienst!"

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako je, ruhigen Dienst, Dragana :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Da pojasnim. Text je od sljedece pjesme:

    Tim Bendzko - Nur Noch Kurz Die Welt Retten

    Vrijedi poslusati :). Meni se svidja, a vama?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši