2. lis 2011.

Amsterdamske priče I


Ciao,
nazalost, mojih nekoliko testova se zavrsilo bezuspjesno. Jednostavno komentari iscezavaju negdje u cyber world, bez da idu dalje na pravu adresu. Status quo, bas ga ne volEm.
Moj putesestvije pocinje od jedne Brasserie u kojoj sam rucala mesne kuglice - lokalni specijalitet paralelno proucavajuci City guide iako sam vec prethodno isplanirala citav vikend. Pa slijedi moj komsiluk - Vondel park i ulica
kojom je pretty woman walking down every day. Slovke koje su se tebi dopale se nalaze na platou iza Riijksmuseum u kojem sam zapocela svoju muzejsku turu.
U Riijksmuseum se nalazi Rembrandtov masterpiece "Nocna straza", prvo platno na svijetu u kojem su likovi predstavljeni u pokretu. Medju njima se sakrio i sam Rembrandt, sto je bas jedna super fora. Bas je andjeo i vrag!
Petak vecer sam provela u Van Gogh Museum gdje se samo petkom uvecer odrzava ziva svirka, sto znaci super provod uz Heineken, snacks, zanimljive face, super mjuzu i fenomenalna platna - sve na jednom mjestu, sta jos dusa vise da pozeli? Nazalost, dok sam pregledala kompletnu kolekciju, ostalo mi je svega 15-ak min da se spustim u mekanu fotelju, a od Heinekena vise nije bilo ni traga. Dok traje svirka, po zidovima setaju projektovana Van Goghova platna sto atmosferu cini vise nego fantasticnom. Tesko je opisati nesto sto se mora dozivjeti. Opet ista stara prica (vec vidjena u slucaju Mozarta i Beethovena), jer je Van Gogh jedva opstajao od svog genijalnog talenta, slikajuci sa najjeftinijim bojama, cak i na kartonima od postanskih paketa. Vjerovatno je prezivljavao na sendvicima. Cruel, cruel world we are living in.

Dragana




4 komentara:

  1. Lijepa je ulica kojom je pretty woman walking down every day :)
    Ne mogu ni da zamislim kako to izgleda petkom uveče... dok traje svirka, po zidovima setaju projektovana Van Goghova platna... fantastično.
    Ovo će biti interesantna šetnja :)

    Žao mi je što si imala probleme pri slanju komentara, 100% sam sigurna da je gužva bila u Google saobraćaju. Sad prolaze bez problema :)

    OdgovoriIzbriši
  2. D, samo mesne kuglice? Odala te fotka, ima toga jos, pa reci sta je to jos na stolu? :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Majo, zaboravi bolan Google, sad radi, pa prihvati ga tako kako jeste :))). Nama dobro sa njim :). A da se jadnik nekada i umori i napravi pauzu, mozemo i to da razumjemo, zar ne?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Google je uvijek dobrodošao i naravno da ga razumijemo :)
    Al` da nam Dragana prećuti ovu štrudlu od jabuka, još sa sosom od vanilije :) e, to ne mogu da razumijem ;)

    OdgovoriIzbriši