1. lis 2011.

Amsterdam


Majo,

 
Stavi nam "Amsterdam" od Coldplay, moju fave song, pa cemo polako krenuti sa temom Amsterdamske price... Opjevali su ga i Bora corbuljak i Sladjana Milosevic, ali je meni ipak najdraza stvar od Coldplay...
 
Pusa.
 
Dragana


Broj komentara: 15:

  1. Komentar je moj, probni anonimni :).
    Pozdrav svima :)

    Maja

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobila sam juče e-mail od Dragane:

    Ciao Majo,

    ne znam o cemu se radi, ali svaki moj pokusaj da napisem komentar na tvom blogu se zavrsi tako sto kada kliknem na postavi komentar, odmah se isprazni polje gdje je napisem komentar i mislim da ga ti ni ne dobijes. To se desava otkad imas novu pozadinu (nema vise one stare, dobre skolske table s kredama koje me vracaju u djetinjstvo).

    Ne znam u cemu je fora, a zao mi je da zbog ove zavrzlame ne mogu da ucestvujem aktivno na blogu.

    Ciao.

    Dragana

    PS. Sutra novo dezurstvo.

    OdgovoriIzbriši
  3. E sad, Majo, samo da znas, moracemo jos da sacekamo. D ima danas dezurstvo 24 h, u komadu.

    :) Svjetlana

    P.S. A sto anonimno?

    OdgovoriIzbriši
  4. Dragana, kod mene sve funkcioniše, probala sam anonimno poslati komentar.

    Hajde probaj i ti ponovo, možda su to bili neki trenutni problemi, znaju oni na Google-u da uvode novitete, a ja ovakva radoznala, kakva jesam... isprobam novi dizajn... jedva sam se snašla ovaj put. Da znam vratila bih stari izgled bloga, ali nisam sigurna da ću to bez neke "nezgode" učiniti, zato ostavljam ovako kako jeste, ali te molim da pokušaš ponovo, kad se vratiš sa dežurstva, kad budeš našla 5 minuta za sebe, pomisli i na nas :), čekamo te :)
    Javi se :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma čekaćemo mi Draganu, Svjetlana, i duže, koliko god treba, ona je dio ovog bloga, ne smije se desiti da ne može poslati komentar.
    Ja mislim da je to ipak bilo nešto od strane Google-a, vjerovatno u tom momentu niko nije mogao komentarisati, nadam se da je sada sve u redu i da će se moći javiti.

    Anonimno, zato što se javljate anonimno.
    Meni bi bilo draže da izaberete jednu od opcija, koja nije anonimna :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Internet je cudo bozije, ali me ova opcija anonimno ipak vise privlaci, jer je puno toga licnog, ne mojom voljom, vec u mrezi. Ja sam za onu opciju "Zivi svoj zivot i ne trpaj nos u tudje", a internet i njegove socijalne mreze to cini itekako...Ali kao sto neki kazu , ne moze covjek da ima sve u zivotu...Nekako internet me uvijek asocira na onu od EKV "Neko nas posmatra"...

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  7. Razumijem te, Svjetlana. A mi smo ovdje toliko pisali, da mi se čini, kad bismo anonimno pisali, bez potpisivanja, mogli bi se međusobno prepoznati po stilu pisanja :)
    A privatnost poštujemo, svako od nas otkriva o sebi onoliko koliko želi, umjereni smo u svemu :).


    Dragana, slika je super, ova velika slova... predobra su, neobična i lijepa. Gdje se to nalazi u Amsterdamu?

    OdgovoriIzbriši
  8. Majo.

    test.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  9. Molim, Dragana? vidiš da radi :) hahaha :)

    Sad, pucaj! :)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Gdje me nadje!

    Dragana ;)))))))))))))

    OdgovoriIzbriši