4. lis 2011.

Amsterdam: Say cheese





Samo za one koji su uvijek vise voljeli Jerrya nego Toma, za one koji ni danas nisu shvatili zasto nastaju rupe u siru i za one koji misle kao i Latini da su hljeb i sir hrana za zdrave (moRe i vino da prodje).
Dragana



Broj komentara: 7:

  1. P.S. Moj favorit je boeren tikker, jer je simply the best! V. 080!

    Dragana :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bih mogla ovaj pikantni.
    A imaju li šunku? :)

    P.S. Tom mi nije bio simpatičan, ali... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Majo, mislis prsut? :))) Vidim ja da ni ti nisi neku siroljubac, to je za D.

    Mi cemo po onim nasim oprobanim vincima, tebi kupinovo, meni od grozdja, a uz to moze duvanjski, njeguski, dalmatinski, drniski, slovenacki, ...PRSUT, samo neka je dobro suv i neka mirise na dim.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim, mislim, na to mislim hahaha, pršut :)
    A od sira mi se skupe usta, ne volEm :)

    ...pa nas dvije, pa pršut, pa vino, pa malo mora..., treba li nam još šta?
    hahaha :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Onaj tvoj sto si ga izRonjala :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. Izroniće Maja i tebi jednog.
    Hoćeš isto s mobilnim telefonom? hahaha

    OdgovoriIzbriši
  7. Samo takvog :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši