7. lis 2011.

Amsterdam canals


Top tourist attraction - voznja brodicem i razgledanje kanala, jeste lijepo, ali je jos ljepse setati kraj kanala. Najljepsi je Herengracht u kome je zivjela burzoazija, kuce imaju 15-30 soba, samo ne znam kako im je bilo kad padne veliko spremanje. U poredjenju s Venecijom, amsterdamski kanali su siri, cisci, nema gondolijera i "O sole mio", ali se bas gotivno partija na camcima - good company & drinks, it's a party!
Nekada davno je bilo in imati kucu za lutke sa minijaturama (namjestaj, posudje, ljudske figurice) i jedna mlada zena je prodala kucu u Herengracht (OMG, kakav hir!) da bi imala jednu kucu za lutke u kojoj su minijaturice bile uradjene od srebra. Sigurno je njen tata bio ocajan.




4 komentara:

  1. D, jesu siri i cisci, ali su u Veneciji (ili Venecueli :))) plavlji. Adria!

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. A i zgrade izgledom podsjećaju na igračke, nevjerovatno, evo gledam prvu sliku... prozori na zgradi (desno na prvoj slici gore) kao da su Lego kockicama napravljeni, a na istoj slici zgrada lijevo, zavjese... sve iste :) Kako to?

    P.S. Dragana, ostale slike uz ovaj naslov staviću sutra. Nisu se sve učitale, sutra ćemo ih prikazati.
    Danas nam se u Doboju klima promijenila. Zahladilo je i kiša pada. Jutros sam bila u majici kratkih rukava, a večeras je toliko hladno, da mislim, da bih komotno mogla obući zimsku jaknu.

    OdgovoriIzbriši
  3. A ja sam se nadala da ce i mene docekati lijepo vrijeme. Znaci da planiram zimsku jaknu, ehhh..

    Poz..

    OdgovoriIzbriši
  4. Bobo, toplo se obuci :)
    Danas je bilo 9 stepeni. Meni je bilo hladno, navikla sam se na tople dane, mjesecima je bilo 30-tak stepeni C...

    OdgovoriIzbriši