11. ruj 2011.

Broj komentara: 8:

  1. Ovo je rad više umjetnika. Bokokotorski zaliv su naslikali i kad je djelo bilo gotovo, nešto im je nedostajalo, posmatrali su sliku i zaključili da bi se flaša vina lijepo uklopila u kompoziciju. Pa su je naknadno naslikali. To mi je ispričala djevojka s kojom sam obišla galeriju, Aleksandra se zove, zaposlena je u galeriji.
    Meni se činilo, da bi bilo ljepše bez vina, a sad mislim suprotno ;) Može vino, lijepo se uklopilo.
    E, pa živjeli i srećno :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zivjeli, zivjeli..

    Eh sad'. Mora da je dobro vino, kad su se odlucili da ga ovako ubace. Bas je neobicno, ali moze i tako..

    Evo bas se nadjosmo. Ja sam taman provela lijep vikend sa dvije drage prijateljice u razgledanju galerija u jednom manjem mjestascu uz more, blizu Melburna. I bilo je bas neobicnih slika i radova, ponekad i pretjerivanja u trazenju neceka, a ono dodju do nicega, hahaha..I kako sam zakljucila samo mi se dopadaju vesele slike; boje, more itd..Jedino sam "odabrala" tj. zapamtila tri, a evo na ovim ovdje, dole prilozenim, odmah nadjoh tri..bas po mom ukusu.

    Pozdrav..B.

    OdgovoriIzbriši
  3. A ja se pitam, gdje si ti, Bobo? A ti obilaziš galerije :)
    I ja imam istančan ukus kad su slike u pitanju. Moram na neki način da je osjetim kad je pogledam, onda znam da mi se dopada.

    A vino neka ostane, kod MiViOni danas može samo jedna kapljica da ostane, kao na slici :)
    Kakav li je Vranac?
    Ja još nisam mrdnula dalje od kupinovog vina :)

    OdgovoriIzbriši
  4. S desne strane, na slici, dole, ova žuta zgrada... ja mislim da je to hotel u kojem su slikari smješteni, ali nisam sigurna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pogriješila sam... izvinjavam se, Tatjana je djevojka iz galerije, a ne Aleksandra.
    Izvini, Tatjana :)
    I lijep pozdrav, ako ovo pročitaš :)

    Eto, odoh sad sa Zokom na kafu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Evo nakon kafe, da vam napišem nešto o ovim slikarima i izložbi.
    Izložba se zove: Crna Gora u očima rusko - ukrajinskih umjetnika.
    Prof. dr. Viktor Kartsev je bio zadivljen ljepotama C. Gore, pa je kupio hotel Castello di Boca u Stolivu. U tom hotelu gostuju mladi umjetnici, tek svršeni studenti. Slikaju C. Goru i učestvuju na izložbama. Mislim da imaju besplatan boravak u hotelu, ali ostave svoje tri slike u galeriji i dvije za muzej. Slike su za prodaju. Veoma su lijepe.
    Meni se mnogo dopala izložba.
    Sutra ćete vidjeti hotel "Castello di Boca", može? :)

    OdgovoriIzbriši