27. ruj 2011.

Zauzela sam nam, naš dio ;)

2 komentara:

  1. Samo ti zauzmi :), sto ti zauzmes, nase je i samo nama pripada.

    Skoro da smo kao Svabe koji ustaju na godisnjem odmoru u 4 h ujutro (???) da zauzmu peskirima najbolje mjesto pored bazena. Ti bi mozda i uspjela da ih pratis, a ja samo svratim do vas sa nocnog kupanja. Da li bih ukapirala o cemu se radi, ne znam. Eto ti, samo da znas, ja jos nisam uspjela da se integrisem :).

    :) Svjetlana

    P.S. U prilog integraciji idem sad da otvorim vec otvorenu flasu Federweißer (mlado vino). Stvarno, flasa je uvijek otvorena, jer vino "zrije", a ja sam vec vise puta uspjela, da ga na putu od radnje do kuce, prospem po autu. Razmisljala sam vec da ga pred radnjom popijem, pa bih kuci dosla sa suvim autom :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. hahaha, e jesam se ismijala. Zamišljam te pred radnjom hahahaha, ne ide nikako, jedino da smo zajedno, otvorićemo vino, pušićemo cigare, ama bićemo najgore od "sve djece" hahahaha ;)

    Zauzimanje je trebalo ići pod navodnike :)
    Ja inače biram plažu, a i vrijeme, kad nema mnogo turista, nema šanse da ostanem na prepunoj plaž, mogla bih samo da se okupam i odem na neko ljepše mjesto, a ima ih... ;) uvijek ih je bilo :)

    OdgovoriIzbriši