13. ruj 2011.

šipak, grožđe, smokva


šipak raste na obali



bijelo grožđe raste iznad ulaza u kuću u kojoj je rođen prvi Jugosloven koji je oplovio svijet


smokvica na ulazu u jedno davno napušteno dvorište

Broj komentara: 12:

  1. "smokvica na ulazu u jedno davno napušteno dvorište"

    I ljepota i tuga su zajedno ovdje-zaključani iza zahrdjale kapije...

    OdgovoriIzbriši
  2. Jesu, i ljepota i tuga zajedno, iza zahrđale kapije...
    Mnogo ima napuštenih starih kuća, sa divnim, ali zapuštenim dvorištima, prirodnim hladom, ko zna kad je posađeno drveće, kad su krošnje tako velike...

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je ova ograda, bas ovako zardjala, prelijepa. Te stare i napustene kuce su u svim dijelovima nase obale svjedoci jednog vremena kada su ljudi napustali ognjista i odlazili u svijet "trbuhom za kruhom". Svi su se nadali da ce se nekada vratiti kuci...
    Svaka slucajnost sa danasnjim vremenom je mozda slucajnost ili vise glupost...

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Negdje drugo je bolje, ili možda nije... zavisi šta čovjek očekuje od života i od sebe samoga.
    Dobra tema za razmišljanje ;)
    Ja bih mogla do sutra o ovome ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. A ja bih do sutra mogao o onom šipku. Je li i on napušten?

    OdgovoriIzbriši
  6. Stablo šipka raste pod mojim prozorom i da sam sprat niže,iako nisam visoko,mogao bih dohvatiti njegove grane...Često ga fotografišem sa mog prozora..-:) Zanimljivo je,možda,za one koji ne znaju,da Jevreji vjeruju da u plodu šipka ima tačno 613 sjemenki,koliko je zapovijedi u Tori,najsvetijoj od svih svetih knjiga kod Jevreja.Ko ne vjeruje neka broji...

    OdgovoriIzbriši
  7. Hocemo pricu o sipku :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja izbrojala 612!
    (šala mala :) Al` je ovo baš interesantno :). Smišljam način kako da izbrojim :) A izbrojaću jednom :)

    Imamo li još priča o šipku? :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Svjetlana i čika Aleksa pisali istovremeno :)

    OdgovoriIzbriši
  10. ...a onu 613-u nemoj da pojedeš..-:))
    kada izbrojiš sve i dobiješ broj "zapovijedi" Tore (najsvetije od svih jevrejskih svetih knjiga) imaćeš moj blagoslov -da sve pojedeš ! -:)))

    OdgovoriIzbriši
  11. hahaha, dobro :)))
    hahahahahaha :))))))))))))

    Dooobar štos :)))))

    OdgovoriIzbriši