17. ruj 2011.

Ribar plete mrižu svoju...


2 komentara:

  1. ...pa imamo sta danas jesti.

    Tako sam ja nadahnuta ovom lijepim slikama kupila ribu i danas je napravila na meni omiljeni nacin. Uz ribu puno ruzmarina, bosiljka i persuna, paradajiza, luka bijelog i crvenog, peperoni, mljac, mljac...
    I da dozivljaj bude potpun donijela sam iz podruma flasu Demijana, Malvazija istarska 07.
    Na flasi jos i sljedeci stihovi:

    Kako da je mlada razgrnula lase,
    kako da je vino takla zlatna zica...
    Tu u kumpaniji- domaca bilica

    Daniel Nacinovic

    Jos je riba u rerni, krcka se u maslinovom ulju, a tati nisam rekla da sam stavila flasu vina da se hladi. Znam da ce se prijatno iznenaditi, a ko ne bi?

    : ) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. To su gušti :)
    Stihovi, riba, vino... zovni nas kad bude gotov ručak ;)

    OdgovoriIzbriši