23. ruj 2011.

Prva ljubav, petnaestogodišnjaci :)



Broj komentara: 10:

  1. Jel` možete pročitati? Ovo je jedno od dva pisma koja su sačuvana u mom dnevniku.
    Nisam sve skenirala, samo dio :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo mi je bila simpatija :)
    Upoznali smo se te godine na ljetnom raspustu u Igalu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I imali smo 15 godina :)

    To su bila lijepa vremena, i Igalo je bilo mnogo ljepše nego sada.

    OdgovoriIzbriši
  4. I poljubili smo se...(filmski:)
    Eto, sve sam vam ispričala.

    I raspust je prošao..., a onda su stizala pisma na obe adrese, sve zbog poljupca :)

    Davno je, davno bilo to... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno je! I ja tako imam neka cakana pisma i ljubavne razglednice koje čuvam i danas. Imam čak i neka mamina. Moraću da ih pregledam kad dodjem u svoju 'devojačku' sobu! :D Mnoooogo je slatko!

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je frajer tj. pismopisac bas lik, ne znam ni sama koliko puta je spomenuo "pismo" u textu, vjerujem da se dobro ljubio, ali je totalno zabrljao u gramatici, for example, "dobijo", no mladost - ludost.

    Koga je uostalom zanimala gramatika dok je mislio na Majine usne?

    U prici su kljucni igraci deda i baba koji su zapravo varijacija na temu goluba pismonose.

    Od mojih "ljubavna heftalica" korespondencija mi je najdrazi jedan cetvrtak AD 2004 kada stizu 2 sms-a od 2 frajera sa jedne party slicnog sadrzaja - "Are you coming this eve?" Ne znam samo da li su se dogovorili ili je to bila puka koincidencija, hahahahaha

    Good move, ali ce srce neke zene osvojiti upravo onaj frajer koji je direktno pita:
    "Da li si slobodna veceras?"

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  7. Regina Filangi, drago mi je da ti se dopalo :) hvala ♥, a sjeti nas se kad pronađeš svoja pisma :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Dragana, ma kakva gramatika, gramatika se ovdje ne gleda, a i djeca smo bili, još nismo svu gramatiku prešli, polako. Dobar je bio, pametan, pristojan i dobro se ljubio hahaha :)
    On je imao kuću u Igalu, s roditeljima i sestrom se vratio u Zemun, a baka i djed su ostali još u Igalu, pisma su tada dugo putovala, ali su se i čuvala :)
    Ovo što sam objavila, to je samo trećina pisma, to je ustvari uvod u glavni dio, a lijepo je napisao ovaj uvodni dio, glavni još ljepše, završni najljepše :)on je tek interesantan, al` ne mogu sve da objavim :)

    Svake godine svratimo na jedan dan u Igalo, i ja uvijek posmatram taj dio grada gdje je bila njegova kuća, nekad sam znala koja je bila, a sad više nisam sigurna.

    Bilo je to malo društvo, upoznali smo se na plaži, bila je Maida Muzurović iz Sarajeva, on i ja. Imali smo svoju stjenu, tamo smo znali dugo sjediti, pričati, pjevati, bili smo djeca i baš nam je bilo dobro :).

    OdgovoriIzbriši
  9. Majo super je..

    Bas iz vremena prvih simpatija, haha..a tvoje objasnjenje sve lijepo upotpuni.

    OdgovoriIzbriši
  10. Pitam se samo, kakva li sam ja njemu pisma slala...
    U dnevniku svašta piše... ;)

    OdgovoriIzbriši