19. ruj 2011.

Polako, klizavo je ;)

4 komentara:

  1. Skini japanke, pa nece biti klizavo :).
    Skaci u more!

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. hahaha, klizavo je i bez japanki, tu je ona kao mahovina i baš je klizavooo :)

    Znaš onda kad se Zoka penjao na Gornji Stoliv, onda kad sam ja odustala. E tad sam došla ovdje, sjela na ovaj zidić s desne strane i pokušavala da skvasim noge, samo malo da se rashladim, a nisam imala kupaći da se okupam, a toliko sam se umorila od penjanja, da sam morala sjesti. A ovaj zidić visok, ne mogu, kad sjednem, nogama da dohvatim more hahaha.
    A onda... je prošla ova barka na kojoj je mnogo ljudi, i napravila talase, aj kako me je zapljusnuo jedan talas, do struka!, mogao me je odnijeti hahaha

    OdgovoriIzbriši
  3. Komotno si se Majo mogla i okupati na kraju, jel' da? Haha...
    A fotografija, a more, a sto rece Svjetlana, nekad ranije: "Nigdje nije kao na Jadranu" ili nesto u tom smislu...Ma prelijepo..

    B.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam, Bobo, razmišljala da se bućnem i bez kupaćeg, pa šta bude, toliko mi je bilo vruće od onog penjanja, al` dan je bio... da je bila nudistička plaža u blizini, ne bih razmišljala, iste sekunde bih bila na njoj.
    Ali, eto, bar me talas zapljusnu hahaha :)

    OdgovoriIzbriši