26. ruj 2011.

Pita od jabuka

Napravila pitu od jabuka, ovu.

Preslatka je, previše slatka... nisam orahe stavila, sve ostalo jesam.


Broj komentara: 8:

  1. Samo da sam manje šećera stavila bila bi odlična.
    Ovako je... `nako ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Veoma volim pitu od jabuka..-:) Drugi put stavi manje šećera i -pošalji,molim te,bar,komadić...Ili dolazim ! Ne brinem; I "`nako" neće ostati nepojedeno-:)) Topli pozdravi-:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Majo, ako lici na ovu na linku, i presecerena moze..

    Zalij se gorkim cajem (green tea nije los) ili mlijekom i super je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Liči na ovu na linku, ista je, ako nije i ljepša hahaha

    Odmah šaljem i čika Aleksi u Izrael i Bobi u Australiju :)))
    Jooj jesam prešećerila... dobro Boba kaže, gorki čaj je odgovarajuće piće :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Nema veze, vazno je da je damn old, good apple pie. U mojo kuci je bila uvijek socna, prepuna jabuka, finisirana cimetom i sa secerom u prahu. Hladna iz fridge je lagano klizila uz popodnevnu kafu.

    Proslog vikenda sam se bacila na old,good Bens' cookies u Londonu. Prvo smo HRH FR i ja s razocaranjem otkrili da je moj fave BLT (bacon, lettuce and tomato) sendvic privremeno van prodaje u M&S, ali je utjeha stigla u obliku kombinacije BLT/ham&mustard/ prawns&mayo. Ovaj posljednji sam ustupila Ferandezu, sto je previse - previse je. Sjednemo na kameni zidic u blizini Oxford Street, prvo nasi sendvici sa cjedjenom limunadom, pa na kraju jos po jedan od Bens' cookies. www.benscookies.com

    Naravno, otkricu vam tajnu, moj fave je triple chocolate chunk i mora biti topao, jer se cokolada topi sama od sebe, pravi cokoladni raj...

    Prethodne veceri smo bas "dobro" vecerali u jednom pubu u Sohou - po pintu pivdzana i kesicu Walkers cipsa. Samo su nam jos nedostajali DelBoy, Rodney i moj omiljeni lik Trigger. Nije bas bila Pina Colada, ali moze i Guinness da prodje. Mada narudzba i nije bas omiljena medju lokalnom populacijom, ali necemo u svaku pricu trpati rat kao mirodjiju u corbu.

    Dok smo nabasali na nas pub, bilo je kao u Homerovoj Odiseji - kisa, guzve i ostale nezgodacije... Udjemo u jedan pub, mi tamo, kad ono medjutim, kao u onom starom Bgd grafitu. Oko nas sve bate, a nigdje nijedne seke. Bilo je ipak malo neobicno sjediti tamo medju tolikim batama kojima bi citavo vrijeme lebdjeli upitnici oko glave sta tu predstavljamo moj frend i ja. Vjerovatno zbunjene u prevodu, hahahahaha.

    Dragana ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma super je...

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  7. Evo mene opet s pitom ;) Kako Dragana reče, tako i ja - upravo je izvadila iz frižidera, ljudi, fantastična je! Fale oraHi, da sam ih stavila, onda bi to bila baklava. I bez oraha je ista baklava.
    Probajte, lako se pravi :) A odlična je :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Majo, a gdje da nadjem jufku?

    Sama ne znam da je razvijem :(. O tome sam vec kukala, a da sam ostala u Bosni nikada se ne bih udala, ali ovako mi se nekako posreci. Ovi ovdje lokalni me tjese i uvijek kada spominjem jufku nude mi samo lisnato tijesto. Kako covjek da im objasni da se radi o kombinaciji narodne umotvorine i umjetnosti?

    Nego imam ja jedan odlican recept za tortu sa prevrnutim jabukama, ali rekoh sebi bolje da se mi ne petljamo u te teme. Pustimo mi Jamie Olivera i ostale decke da se oni dokazuju oko sporeta, a mi cemo druge, ljepse teme da mlatimo. Ako im trebaju degustatori mozemo mi i da probamo, pa da im onda kazemo kako da sljedeci put bude jos bolje :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši