1. ruj 2011.

Morski plodovi

Orada

Ove bijele školjke (u maloj zdjeli) su fantastične, zovu se vongole, crne su dagnje, dobre su i one, ali vongole su bolje :)

Broj komentara: 5:

  1. Zivio fotograf!!!

    Ne samo da mi se dopao sadrzaj, vec i zdjela sa ruzicama. Ne znam gdje je nasa, ali se sjecam da sam upravo iz takve zdjele jela toliko dobrih stvari, da mi je sve nesto toplo oko srca kad pogledam te ruzice. Vjerujem da je svaka kuca u nasoj Jugi imala barem jednu takvu zdjelu.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ih obozavam,domamaci kazu za dagnje - musulje...A gde si ti u Boki,ako smem da pitam? Ja sam u Kotoru.

    OdgovoriIzbriši
  3. :) za zdjelicu s ružama i :) za mušulje - dagnje
    Bila sam u Prčnju, domaći kažu: Prčanju :)
    Bila sam na ljetovanju, sad sam opet u Doboju.

    Kotor je divan, sviđa mi se, jesi i ti tamo kao gost ili živiš u Kotoru?
    Na jednom mjestu u Kotoru, prije desetak dana, vidjela sam žute kišobrane kako lebde, jesi vidjela to?
    Jel` to neka reklama?
    Lijepo je, mnogo mi se dopalo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. kaze se vongole :)

    OdgovoriIzbriši
  5. a ko to kaže, ako smijem da pitam? :)

    ja sam pogrešno razumjela... :)
    Ispraviću :)

    Hvala :)

    OdgovoriIzbriši