29. ruj 2011.

Kotor noću, lijep li je... :)

Broj komentara: 5:

  1. Pošto smo se okupili na kafi u veeelikom broju hahaha, joooj, pa gdje ste se sakrili? ;) Svjetlana i ja idemo u noćni život, a vi ne morate ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja mislim, Majo, da smo nas dvije njima dosadile sa morskim carolijama.

    Sta mislis da mjenjamo teme? Mozda onda podju sa nama :).

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Može biti da im je dosadilo, ja sam ti (kad je more u pitanju) subjektivna, ne bih mrdnula dalje od morskih tema, evo cijelu sedmicu Zoku nagovaram da odemo preko vikenda na more, dok je još ovako lijepo vrijeme.

    Sutra smo onda negdje drugo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Znas i meni je tesko da se rastanem od mora.

    Bas me interesuje gdje smo sutra, mada ja ne vjerujem da je igdje tako lijepo kao na Jadranu :).

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. Sutra smo mogli s Bobom do Australije, a prekosutra nas je Dragana mogla prošetati Amsterdamom :)
    Ništa od vikenda na moru ;)

    OdgovoriIzbriši