22. ruj 2011.

A kako je lijepa pošta u Stolivu :)

Broj komentara: 8:

  1. Pošta je kod onog zidića, na kojem me je talas okupao, dok sam pokušavala nogama dohvatiti more hahaha, sad mi je smiješno, a onda nije bilo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imas pravo, samo mi danas vise koristimo elekronsku postu. Ja se uvijek, pogotovo danas, bas obradujem kada dobijem razglednicu ili cestitku.

    O ljubavnom pismima pisanim rukom se vise skoro i ne sjecam :), a bilo ih je :))) Priznajem, vec godinama trazim jedno, kod mojih roditelja, koje bih danas rado procitala, ali nikako da ga nadjem :(, a znam svaku njegovu recenicu.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Svjetlana, Svjetlana..:):)

    Samo da znas, ne "zvuce" isto stara pisma, nekad i sad..

    POZ>>B.

    P.S. A posta je bas iz drugog vremena. Pretpostavljam da je bas lijepo unutra.

    OdgovoriIzbriši
  4. Molim te Majo ispravi: O, ljubavnih pisama ... dalje je ok.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bobo, Bobo, o ovom pismu bih mogla satima...

    Neces vjerovati, ali "zvuci" bas isto kao nekada :), misao konacna, emocije ciste.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, ja čuvam dva pisma... prava ♥, sa onom slikom :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga S,

    da li si mislila na Cicka, hahahaha?

    Kada se samo sjetim tog lika i zavrsnice njegovog pisma: "Sjeti se mene kada cujes zvuk harfe!"

    Hahahahahaha

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  8. Dragana, ne otkrivaj sestrine tajne, hahaha...

    OdgovoriIzbriši