5. ruj 2011.

Jutarnja šetnja, 8:00, Prčanj




Jutro kroz vjekove...
S desne strane su kuće, iz nekih davno prošlih vijekova, iz davnih vremena. I kad zamislim prije koliko stotina godina je neko gledao s ovih balkona more, okrenem se prema moru i vidim laptop na kamenom stolu :)
Lijepo izgleda, međuvjekovni sklad :)

Broj komentara: 14:

  1. Ja ne znam da li se ova ljepota da mjesati sa laptopom. Ujutro u 8.00 h je more mirno i poziva na plivanje. Iskreno i licno, ja ne dam takvoj idili da je naruse sva cuda danasnjice.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, jutro je lijepo, plaža prazna, more toplo.
    A ne bi bilo loše, da poslije jutarnjeg plivanja ti i ja popijemo kafu za ovim stolom i malo prosurfamo ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nema sanse da mi prosurfamo kada smo nas dvije zajedno:). Sve ostalo je moguce: plivati, popiti kafu, veslati, okrenuti se za nekim dobrim komadom u boksericama,:)))...

    Nego sta cemo sa Sade 30.10. Dolazis? Gledam online karte se prodaju kò lude.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Vala baš, ima tamo komada! Joj, da vidiš jednog. Stoji u moru, u dubini do bokserica... lanac oko vrata, mobitel na uhu, telefonira iz mora! :)))) hahaha
    Bolje da surfamo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ali kad smo nas dvije zajedno nećemo surfati :)
    Možemo na koncert.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hahaha, znala sam da ce se primiti na komad u boksericama :))). E, toga mi imamo na pretek. Sjecam se da mi je prije puno godina jedan takav ili slican lola u Budvi pricao kako prima narudzbe za zlatne lance sa karikama. Hvalio on meni njegove karike, debele kao mali prst, a na robu se, kaze, cekalo preko godinu dana. Znam da sam se smijala i zezala ga za karike, kao suplje su i lanac je lagan. Puno godina kasnije odem ja opet u MN i gdje god se okrenem svuda oko mene bokserice i karike. I nema depiliranja grudi. Tako lanac moze bolje da se njise :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  7. Muškarac koji depilira grudi... za takvima se ne okrećemo.
    Da ti samo znaš kako sam ja na ovog naletila... sudarili smo se. Ne pitaj kako :)
    Nisam ga vidjela, jer sam ronila. Sramota me reći, al` ja ronim samo na toj dubini, dublje nema svrhe da idem, jer ne mogu da potonem hahaha

    OdgovoriIzbriši
  8. Zasmeta mi pri ronjenju (a taman me krenulo ;) onda izronih, i imam šta da vidim!
    Kakav komad, još s mobilnim uređajem hahaha

    OdgovoriIzbriši
  9. Onda sam demonstrativno stavila masku za ronjenje. Da vidim gdje ronim, a i da ne naletim opet na njega, mogao bi svašta pomisliti ;)
    Pa sam ronila oko njega hahaha zezam se ;)

    Sutra ćeš vidjeti šta sam izronila :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Bas ti zavidim na ronjenju!!! Ej, kakav komad :)))

    Da pogodim -mobilni ili lanac?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  11. Ne, ne, ovo je baš nešto morsko :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Morski krastavac?

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  13. Nije, izronila sam drvce koje raste iz kamena, a raste na dnu mora, sinjeg :)

    OdgovoriIzbriši