24. ruj 2011.

Igalo


Broj komentara: 11:

  1. E, ovo je bio lijep grad... ne samo zbog lijepih ljetovanja i još ljepših uspomena, nego zbog mnogo čega...
    80-tih je šetalište bilo prelijepo, šetali smo od Igala do Zelenike, Kumbora... i šetajući smijali se, slušali šum mora, na svakom koraku smo mogli pobjeći sa šetališta na obalu mora, slušati ga kako šumi, gledati kako talasa, danas je šetalište preplavljeno ringišpilima, nekim drugim "turističkim" atrakcijama... od silnih roštilja nema šanse da osjetite onaj miris mora...
    Meni nije Igalo lijepo kao prije, ali sigurno nekome jeste, neko to voli. Nismo svi isti.
    Ali meni je bilo ljepše prije, možda zato što sam bila mlađa ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bez obzira na sve, volim ja Igalo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Poznajem slican osjecaj.

    U Kuparima sam ljetovala dva puta, prvi put kao dijete od tri godine, drugi put vec u tinejdzerskim godinama. Bio je to prelijep hotelski komplaks, a kada sam ga pocetkom 21. vijeka opet vidjela pobjegla sam zaprepascena i glavom bez obzira. U sjecanju su mi ostale rusevine, polupani prozori i pocjepane zavjese koje su mlatile na vjetru. Kazu, nazalost, da je i danas tako.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Svi hoteli čekaju da ih neko kupi... svi istu sudbinu imaju, ako su made in SFRJ...
    Obično su spremni za prodaju kad dođu u stanje u kakvom je hotelski kompleks u Kuparima, baš ovako kako si opisala.
    I nikada neće biti onako kao što je nekada bilo.

    Pamtim i ja Kupare :) Ljetovali smo tamo. Volim Jadransko more, a ti? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obozavam :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. Mi sve isto volimo hahaha :)

    OdgovoriIzbriši
  7. E, sad ste me bas razocarale za Kupare.

    Mi smo tamo vise puta ljetovali i Kupari su mi ostali u tako lijepom sjecanju, a bili su i lijepi i sredjeni, ne mogu da vjerujem da su zapusteni. Vjerovatno ce se i to vremenom rijesiti. Bar cemo da se nadamo.

    A sto se tice Jadrana, o tome i ne treba da komentarisemo, najljepsi je..i to sa nase strane ( ako mogu tako da kazem, haha..)

    Moj kolega sa posla je po prvi put ove godine putovao u Evropu. Odusevio se svime, a posebno Hrvatskom. Neki dan mi je rekao da sada samo zivi od sedmice do sedmice, skuplja pare da bi opet na godinu mogao da putuje tamo..A da ne spominjem prijatelje iz Francuske koji smatraju da je Boka Kotorska daleko ljepsa od francuske rivijere (to ne mogu da komentarisem, jer ne znam Fr. Rivijeru, a eto njima je tako)..

    Znaci Majo, nisi jedina koja voli Boku..

    POZ..B.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hej, Bobo, pa nemoj da te razočaramo, nije to baš tako, jer ono što je propalo, to su hoteli iz "našeg" vremena, ali kampovi su ok, pa privatni smještaj takođe, a i hoteli se renoviraju, samo, neće nikada biti kao što je nekad bilo.
    Idu u korak s vremenom ;)

    Francuska rivijera... ohhhh ;) gdje me nađe, ja već vidim Azurnu obalu, crno francusko vino, pa na francuskom kad pričaju ... pa ko je izmislio poljubac? - da se "ogradim" ;) to spominje Slobodanka Boba Đuđerija, a ja volim njene tekstove u e-novinama, vidi o Parizu:
    http://www.e-novine.com/index.php?news=50690
    Vjerujem da bi se meni dopala i francuska obala, a volim i Dalmaciju :)
    Potpisujem te, Jadran je najljepši :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Jao Majo, bas: Kako lijepo francuski zvuci.

    Ja ovamo, kad god imam vremena, gledam francuske vijesti, hahaha, sama sebi se smijem, jer ne znam francuski, ali i vijesti im ljepse zvuce nego na drugim jezicima.

    Bas bih voljela da znam francuski ( a nikako da pocnem sa ucenjem, hihi..) ili da bar znam da sam nekad, u kojem od proslih zivota bila Francuskinja, bilo bi mi lakse, hehe :):)

    P.S. Lako je Francuzima da vole nesto drugo, jel' da?! Hahaha..

    OdgovoriIzbriši
  10. hahaha nećeš mi vjerovati, ali i ja znam gledati program na francuskoj TV, ništa ne razumijem, ali obožavam taj jezik, tako je melodičan :)
    Imamo mi neku "vezu" s tim jezikom, možda stvarno iz nekog od prošlih života, ako smo živjele prije, al` se ne sjećam ;)
    Lako je Francuzima, lako ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Sredozemno more je prica za sebe. Bez obzira na njegovu ljepotu i ljepotu Spanije, Francuske, Italije ili Grcke, ja sam se opet, poslije svih tih lijepih mjesta, na moju veliku srecu, vratila kuci. Nigdje nije tako lijepo kao na Jadranu. Naravno, nasa je strana ljepsa i bogatija ribom :), a sigurno i boljim vinima :).

    Bobo, razumjem potpuno tvog kolegu sa posla. 49 nedelje u godini radim da bih 3 ostale mogla da uzivam u ljepoti naseg mora :). I nikada se razocarana ne vratim kuci, samo obogacena da sam opet otkrila nesto sto ranije nisam znala i sto je zavrijedilo moju paznju i divljenje.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši