12. ruj 2011.

Hotel Castello di Boca

ulaz u hotel


hotel


pogled sa hotelske terase na jedan od balkona


sve je to na obali

Broj komentara: 7:

  1. Tebe bih,Majo-kada bi me slušali,oni odgovorni-predložio za šeficu Turističkog saveza Boke,u najmanju ruku... Divno !Kao da sam bio-skoro...Imam silnu želju da to ,što si nam pokazala, i obidjem...Hvala ti-:)

    OdgovoriIzbriši
  2. hahaha, a ja sam se par puta pitala, da nisam pretjerala, i sama sam sebi djelovala kao neko ko prezentuje Boku.
    A mislim da bi moj doživljaj bio potpuno isti da smo negdje drugo ljetovali, jer ja baš volim naše Jadransko more :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ali Boka je stvarno posebno lijepa. Prčanj je malo mjesto, stvoreno za odmor.
    Zoka je već u 6:00 na pecanju, a ja na plivanju. Svako radi ono što voli :) Onda pijemo kafu u restoranu, koji se zove "More".
    Djeca imaju svoje društvo. Anja je s drugaricama išla na koncert Vlade Georgieva u H. Novi. Često su išle i u Kotor, mini autobusom su išle, karta je samo 1 euro. Cijene su pristojne :)
    Nino je imao svoje društvo, vršnjake, pa su plivali zajedno, igrali Uno i još neke igre.
    A i mi smo imali divno društvo. Tako da smo roštiljali naveče, a i vlasnici apartmana su za svaku pohvalu. Poznajemo se, jer godinama ljetujemo kod njih. Oni su nam pripremili veče školjki, zvali nas na koncert da idemo i divni su ljudi.
    Sve je bilo da ne može biti bolje.
    Mislim da je ovo prvo ljetovanje da smo se svi odmorili :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Sa nasim morem se nikada ne moze pretjerati. Samo ti nama lijepo dalje izvjestavaj kako je u Boki, a znam da je bas tako kako kazes -lijepo.
    Divim vam se za ovo ustajanje u 6.00 h. Sad mi je jesno sto ne stizes na nocno kupanje :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam svakako ranoranilac, Zoka nije, ali se ovdje budio rano.
    Ima nešto u tom vazduhu, u toj klimi, da se osjećaš odmorno. Nemam pojma, samo znam da mi je sav umor nestao već prvog dana :)

    A ono jutarnje plivanje... ono je fantazija. Ljudi šetaju u džemperima, vani je svježije, a ja se kupam, more toplo i cijelo more moje ;), nikoga u blizini :)

    Poslije se popuni plaža, to mi već nije bilo interesantno, to je drugačije, nema onog mira, da čuješ tišinu ;)
    Ali poslijepodne je opet lijepo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Cetvrta fotografija: "sve je to na obali" bas docarava taj mir..
    Nisam sigurna da li si pred ovo ljetovanje promjenila fotoaparat, ili je ljepota Boke ucinila svoje, ali sve fotografije su posebno lijepe.

    Poz..

    OdgovoriIzbriši
  7. Bobo :) Pa ti imaš odličnu moć zapažanja :)
    Pored mog mobitela, slikala sam i foto aparatom, a najčešće Zokinim mobitelom, ovaj njegov ima najbolju kameru :)

    OdgovoriIzbriši