24. kol 2011.

Noćno kupanje :)


Nikako mjesec da zađe... ;)

4 komentara:

  1. i kao što rekoh... propustih, šteta, a sad bih zaplivala, ovog momenta :)
    Ne znam koliko je stepeni, ali čini mi se da je u Doboju toplije nego na moru.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah Majo i ja bih, kad bih samo mogla uskociti u ove fotografije..pa odatle u Jadran.

    Prelijepe fotke..

    A o rodjendanu, hihi..i ja sam pomislila na isto, kad sam vidjela Dubrovnik..Rodjendan ce u nedelju, pa sacuvaj jednu fotku sa strane, haha.. Iako su i ove vise nego dovoljno, znam ja da ti ne zaboravljas, drugarice.

    I sledece godine, ne preskaci nocno kupanje, zna Svjetlana sta se ne propusta :) :)

    P.S. Statistika je da ne povjerujes..Bravooo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Fotke bas pozivaju na nocno kupanje...:)

    Kazu da gore sume oko Doboja :(.
    Samo ne znam da li od paklene vrucine ili ljudskog nemara.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Bobo, imamo mi poklon za tebe :)
    Dragana je već poslala, a ja čuvam :)

    Čula sam da su požari oko Doboja, ali ništa više ne znam, a vidi ovo... izgorila je neki dan i borova šuma iznad ovog zaliva...

    http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/272636/Pozar-na-kotorskoj-rivijeri

    OdgovoriIzbriši