23. kol 2011.

Doooobrooo jutro :)



Broj komentara: 16:

  1. Dubrovnik, eh..., prelijep je :) Najljepši kad sviće :)

    OdgovoriIzbriši
  2. i kad se vracas sa nocnog kupanja :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Da znaš da sam razmišljala o noćnom kupanju, ali sam propustila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Majo, Majo, to se nikako ne propusta :).
    Sad moras opet da cekas 11 mjeseci :(

    :)Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. ... hahaha, znam, znam... zato jutarnje plivanje nisam propuštala. Jao kako je lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jesi ti išla na noćno kupanje? :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Isla, isla itekako, ali necu ti sad reci s kim :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  8. :) hahaha, sad mi je baš krivo što ne odoh :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Neko na moru, neko u lavoru, a ja uz svoj evergreen "One more night, one more night"...

    Vas dvije ste me podsjetile na neke stvari.

    Kao prvo, to nocno kupanje me asocira na fenomenalnu stvar od REM "Nightswimming",kao i na profi plivacice u coooolest ever swimming suits bilo "Arena" ili "Speedo". Kada smo vec kod kupanja ne moze se zaobici ni Djenkina kupacica Kristina... Ne bi bilo posteno.

    Dalje - Majino svitanje nad Dubrovnikom me podsjeca na onog murijaka u serijí&filmu "Sivi dom" koji sjedi u gluvo doba u poetskom zanosu:

    "Noc prolazi,
    gledam kako svice,
    noc prolazi,
    slusam kako svice..."

    Odmah sam zaboravila na Yeatsa, Lorda Byrona i ostalo drustvo...

    A Dubrovnik... Uvijek se sjetim zloceste Alexis u "Dynasty" koja je cevcila sampanj, sampanj sa jagodom koju je u intervalima utapala u tim zlacanim, nestasnim mjehurcima dok je pripovjedala o nekom svom ljubavniku u cije narucje je pala (vjerovatno se prethodno okliznula, hahahaha) u toploj noci u Dubrovniku. Ako je Alexis bila style ikona osamdesetih, a sigurno da jeste - pored cica Blake Carringtona, onda je Dubrovnik neprikosnoven kao omiljeno odrediste creme de la creme... bez obzira sta o tome mislio Dex Dexter, cowboy & dezurni (ne morem ja pobjeci od dezurstva, hahahaha) heartbreaker iz Wyominga.

    Kada smo vec kod njega, odmah skacem na temu: "If you are a cowboy, I can be a cowgirl", hahahahaha. Fair enough.

    A onda je nestala carolija kada su dosli Beverly Hills 90210 koje je neko genijalno opisao u legendarnom magazinu "Rock" kao "Kada su Blake i Krystle bili mali"...

    Majo, kada nam sve prezentiras idemo lagano na sjever´... "Sjever, jug", "Istok, zapad", "Paris, Texas", a mene je zapala kombinacija "London, Berlin"... Ali toplo, samo toplo, nismo jos na secret location...

    Nikoli Petranovicu welcome na blog, ok je vidjeti jos jednog od gradskih likova u nasem malom cyber world, kad vec nismo u "Capriju" s kraja osamdesetih, na koje se stalno vracamo kao po nekom automatizmu.

    Pusa svima.


    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  10. Dooobroo jutro i od mene, pozdravi :) :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Bobo, dobro jutro, kad sam slikala Dubrovnik, pomislila sam: sad će Bobi rođendan :) Uvijek Dubrovnik bude rođendanski poklon :)
    Dragana, najljepšu breskvu sam pojela u Dubrovniku. Imala sam možda deset godina, a breeeskva je bila velika, preslatka, presočna, nikad više takvu breskvu nisam našla. Kad pomislim na Dubrovnik vidim breskvu i Bobin rođendan :)

    OdgovoriIzbriši
  12. I naravno, pozdrav svima i Nikoli :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Dragi moji, bas mi je drago da ste svi opet tu. Sad cemo mi ovdje da cumuramo citavu jesen, zimu, proljece, ljeto, pa opet do neke ljetne pauzice...

    Bobi se posebno radujem i saljem joj lijepe pozdrave, Draganine price i asocijacije su mi kao droga, a Maja sve to lijepo drzi na okupu.

    Majo, samo nam molim te reci, onako u povjerenju, sta kaze statistika za vrijeme "mirovanja bloga" :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  14. Evo kopiram iz statistike koliko puta je pogledan blog i gdje, dok smo odmarali:

    Bosna i Hercegovina 913
    Njemačka 592
    Sjedinjene Države 332
    Srbija 300
    Hrvatska 216
    Nizozemska 112
    Australija 87
    Crna Gora 87
    Švedska 86
    Kanada 84

    Ja jedva čekam da malo zahladi, aj draga jesen :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Bravo mi, a ja sabrala 2809 puta!

    Idemo dalje :), moze konforno i jesen, a ovdje je vec uveliko tu :(

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši