28. kol 2011.

Bobi za rođendan - Perast i buket ruža :)



4 komentara:

  1. Draga Bobo,
    najljepše želje danas su samo za tebe ♥

    P.S. Dragana je buket za tvoj rođendan poslala još prošle sedmice :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala vam mnogo i od sveg srca.

    Ne znam sta je ljepse, ruze ili Perast.

    Danas smo i mi bili na rucku, u restoranu uz more, ali ni blizu nije bio ovako lijep pogled.

    Od sveg cvijeca, ruze su mi uvijek nekako posebno drage. Najvise zato sto smo nekada, kuci, bas imali dosta ruza, pa sve sto te za djetinjstvo veze, kasnije dobije neku drugu vaznost..
    Ruze i jorgovani, ljubicasti, me uvijek vrate u sjecanju na to vrijeme i nasu staru kucu, a olijanderi, recimo, me uvijek podsjete na Makarsku, tamo sam ih nekako prvo zapamtila.

    Hvala jos jednom, ma nema vas nigdje takvih...:):)

    Poljubac

    OdgovoriIzbriši
  3. Bobo,

    sretan rodjendan i sve najbolje.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši